Szef ds. fabuły w Cyberpunku: Nie próbujemy bawić się w futurologów

Przewidywanie przyszłości jest niewdzięcznym zajęciem. Naszą domeną jest fikcja – mówi Marcin Blacha, kierujący zespołem odpowiedzialnym za scenariusz Cyberpunka 2077.

Publikacja: 08.12.2020 00:18

Szef ds. fabuły w Cyberpunku: Nie próbujemy bawić się w futurologów

Foto: mat. pras.

Jak nastroje przed premierą?

Z niecierpliwością czekamy, kiedy „Cyberpunk 2077” trafi w ręce graczy. Po latach intensywnej pracy siedzimy jak na szpilkach. W tę grę włożyliśmy dużo serca i mamy nadzieję, że się spodoba.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami