CD Projekt odsłania kolejne karty w Cyberpunku

Za nami drugie Night City Wire. Polskie studio zaprezentowało trzy materiały wideo dotyczące „Cyberpunka”. Jak zostały odebrane?

Publikacja: 11.08.2020 08:31

CD Projekt odsłania kolejne karty w Cyberpunku

Foto: mat. pras.

Kampania marketingowa „Cyberpunka” nabiera tempa. Po czerwcowym, pierwszym odcinku Night City Wire przyszedł czas na odcinek numer dwa. Wydarzenie wystartowało w poniedziałek o godz. 18.00 czasu polskiego. Na kanale YouTube do godz. 21.30 miało ponad 100 tys. odsłon.

Polskie studio zaprezentowało trzy materiały wideo z gry, prezentujące wybrane aspekty – ścieżki życiowe, broń oraz jak powołano do życia kapelę Samurai.

W pierwszym filmie wideo „Przeszłość V” przedstawiono trzy różne ścieżki życiowe głównej postaci, najemnika o imieniu V, stanowiące wprowadzenia gracza do świata „Cyberpunka”. Każda ze ścieżek opowiada historię początków V, które będą miały wpływ na przebieg fabuły. Tytuł kolejnego, zaprezentowanego podczas Night City Wire, filmu brzmi: ”Narzędzia zniszczenia”.

CZYTAJ TAKŻE: CD Projekt przesuwa premierę Cyberpunka. „Przepraszamy”

„Skupia się on na zróżnicowanym, futurystycznym arsenale broni palnej i białej, a także na wszczepach, które pomogą graczom zmierzyć się z niebezpieczeństwami i wyzwaniami jakie czekają na ulicach Night City ” – informuje polskie studio.

Z kolei trzeci film – „Być jak Samurai” – to krótki dokument oferujący wgląd w to, jak CD Projekt, we współpracy ze szwedzką formacją punkową Refused, tworzył brzmienie muzyki do gry.

„Cyberpunk 2077” to aktualnie najbardziej wyczekiwana gra na świecie. Jej premierę zaplanowano na 19 listopada. Pierwotnie miała się odbyć w kwietniu, ale termin dwa razy przesunięto: najpierw na wrzesień, a potem na listopad.

Do tej pory flagowym tytułem CD Projektu była seria „Wiedźmin”. Spółka sprzedała już ponad 50 mln egzemplarzy.

CD Projekt jest największą, krajową firmą na GPW. Jej kapitalizacja wynosi prawie 41 mld zł. W poniedziałek na finiszu sesji akcje studia straciły niespełna 0,4 proc. i kosztowały 425,4 zł.

Kampania marketingowa „Cyberpunka” nabiera tempa. Po czerwcowym, pierwszym odcinku Night City Wire przyszedł czas na odcinek numer dwa. Wydarzenie wystartowało w poniedziałek o godz. 18.00 czasu polskiego. Na kanale YouTube do godz. 21.30 miało ponad 100 tys. odsłon.

Polskie studio zaprezentowało trzy materiały wideo z gry, prezentujące wybrane aspekty – ścieżki życiowe, broń oraz jak powołano do życia kapelę Samurai.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Gry & e-Sport
Dziś premiera „Niezwyciężonego”. To gra oparta na powieści Stanisława Lema
Gry & e-Sport
Idris Elba o swojej roli w „Cyberpunku". „Gwiazdy w grach wideo to znak czasu”
Gry & e-Sport
Dziś debiut „Widma wolności”. „Cyberpunk” odżył i znów napędza CD projekt
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy