Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.06.2025 07:07 Publikacja: 18.05.2021 12:35
Foto: Youtube, Nike
Sony, Microsoft i Nintendo od lat ścierają się na rynku cyfrowej rozrywki. Teraz ich rywalizacja trafia jednak na zupełnie nowy grunt – firmy stoczą bój o wygląd gracza. PlayStation nawiązało właśnie współpracę z firmą Nike, Nintendo kooperuje z Pumą, a Adidas wkrótce wypuści na rynek buty Xbox.
Walka o szafę fanów gier wideo może nie jest najnowszym trendem, ale ten wyraźnie nabiera rozpędu.
Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fragment rozrywki...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
CD Projekt zaprezentował demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas wydarzenia State of Unreal. Choć do premiery...
Napięcie związane z wojną za naszą wschodnią granicą i obawy o rozprzestrzenienie się konfliktu na nasze terytor...
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas