Buty od Sony? Gamingowi giganci chcą teraz graczy… ubierać

Walka o portfele fanów gier przenosi się z rynku cyfrowej rozrywki do branży modowej. Ale producenci konsol nie są jedynymi, którzy dostrzegli ten potencjał.

Publikacja: 18.05.2021 12:35

Buty od Sony? Gamingowi giganci chcą teraz graczy… ubierać

Foto: Youtube, Nike

Sony, Microsoft i Nintendo od lat ścierają się na rynku cyfrowej rozrywki. Teraz ich rywalizacja trafia jednak na zupełnie nowy grunt – firmy stoczą bój o wygląd gracza. PlayStation nawiązało właśnie współpracę z firmą Nike, Nintendo kooperuje z Pumą, a Adidas wkrótce wypuści na rynek buty Xbox.

Walka o szafę fanów gier wideo może nie jest najnowszym trendem, ale ten wyraźnie nabiera rozpędu.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej