Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 16:36 Publikacja: 18.05.2021 12:35
Foto: Youtube, Nike
Sony, Microsoft i Nintendo od lat ścierają się na rynku cyfrowej rozrywki. Teraz ich rywalizacja trafia jednak na zupełnie nowy grunt – firmy stoczą bój o wygląd gracza. PlayStation nawiązało właśnie współpracę z firmą Nike, Nintendo kooperuje z Pumą, a Adidas wkrótce wypuści na rynek buty Xbox.
Walka o szafę fanów gier wideo może nie jest najnowszym trendem, ale ten wyraźnie nabiera rozpędu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aż 90 proc. game deweloperów wykorzystuje sztuczną inteligencję w swoich projektach. Eksperci mówią o automatyza...
Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fragment rozrywki...
CD Projekt zaprezentował demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas wydarzenia State of Unreal. Choć do premiery...
Napięcie związane z wojną za naszą wschodnią granicą i obawy o rozprzestrzenienie się konfliktu na nasze terytor...
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas