Sukces polskiej gry na gogle Facebooka

Najnowsza produkcja rodzimego Carbon Studio notuje spory sukces. W niespełna dwie doby od premiery „The Wizards: Dark Times” zwróciły się koszty produkcji tego tytułu.

Publikacja: 12.05.2021 12:40

Sukces polskiej gry na gogle Facebooka

Foto: mat. pras.

Notowana na New Connect spółka, specjalizująca się w produkcjach na gogle VR, przygotowała grę na urządzenia Facebooka – Oculus Quest i Oculus Quest 2. A to już kolejna odsłona w ramach popularnej serii „The Wizards” od polskiego studia.

Szacuje się, że koszt produkcji „The Wizards: Dark Times” na gogle Oculus Quest wyniósł łącznie 150 tys. zł. Produkcja dostępna jest również w wersji na PC VR, w tym na Oculus Rift, Valve Index oraz HTC Viveport.

Gra od Carbon Studio to ciekawa forma rozrywki – mechanika czarów „The Wizards: Dark Times” opiera się bowiem na intuicyjnym i immersyjnym systemie rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk. Kampania fabularna zawiera podróż w czasie, epickie bitwy i bogatą historię. Gra na platformy Oculus Quest zostanie niebawem wzbogacona także o dodatki, a w przyszłości także o tryb multiplayer.

CZYTAJ TAKŻE: W te hity grają na smartfonach Polacy

– Seria gier The Wizards zdobywa coraz większe grono fanów. Aktualnie odnotowaliśmy sprzedaż gier na poziomie ponad 200 tys. kopii. Niedawno komunikowaliśmy też, że sprzedaż pierwszej części „The Wizards” na Oculus Quest przekroczyła 1 mln dol. – mówi Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio.

Obecnie spółka pracuje nad grą „Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall”. Premiera tytułu planowana jest na platformach Oculus i Steam w wersji na PC VR. Gra powstaje na licencji brytyjskiej firmy Games Workshop.

Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10