Notowana na New Connect spółka, specjalizująca się w produkcjach na gogle VR, przygotowała grę na urządzenia Facebooka – Oculus Quest i Oculus Quest 2. A to już kolejna odsłona w ramach popularnej serii „The Wizards” od polskiego studia.
Szacuje się, że koszt produkcji „The Wizards: Dark Times” na gogle Oculus Quest wyniósł łącznie 150 tys. zł. Produkcja dostępna jest również w wersji na PC VR, w tym na Oculus Rift, Valve Index oraz HTC Viveport.
Gra od Carbon Studio to ciekawa forma rozrywki – mechanika czarów „The Wizards: Dark Times” opiera się bowiem na intuicyjnym i immersyjnym systemie rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk. Kampania fabularna zawiera podróż w czasie, epickie bitwy i bogatą historię. Gra na platformy Oculus Quest zostanie niebawem wzbogacona także o dodatki, a w przyszłości także o tryb multiplayer.
CZYTAJ TAKŻE: W te hity grają na smartfonach Polacy
– Seria gier The Wizards zdobywa coraz większe grono fanów. Aktualnie odnotowaliśmy sprzedaż gier na poziomie ponad 200 tys. kopii. Niedawno komunikowaliśmy też, że sprzedaż pierwszej części „The Wizards” na Oculus Quest przekroczyła 1 mln dol. – mówi Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio.