Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 07:17 Publikacja: 11.03.2019 23:29
Foto: Pixabay
Naukowcy z Oxfordu wykorzystali połączenie subiektywnych i obiektywnych danych do pomiaru agresji i przemocy wśród nastolatków w grach. W przeciwieństwie do wcześniejszych badań na ten temat, które w dużej mierze opierały się na danych pochodzących od nastolatków, w badaniu wykorzystano informacje od rodziców i opiekunów.
CZYTAJ TAKŻE: Gry wideo ogłupiają? Polscy naukowcy: Wręcz przeciwnie
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fragment rozrywki...
CD Projekt zaprezentował demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas wydarzenia State of Unreal. Choć do premiery...
Napięcie związane z wojną za naszą wschodnią granicą i obawy o rozprzestrzenienie się konfliktu na nasze terytor...
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas