Reklama
Rozwiń

Sukces polskiej gry na gogle Facebooka

Najnowsza produkcja rodzimego Carbon Studio notuje spory sukces. W niespełna dwie doby od premiery „The Wizards: Dark Times” zwróciły się koszty produkcji tego tytułu.

Publikacja: 12.05.2021 12:40

Sukces polskiej gry na gogle Facebooka

Foto: mat. pras.

Notowana na New Connect spółka, specjalizująca się w produkcjach na gogle VR, przygotowała grę na urządzenia Facebooka – Oculus Quest i Oculus Quest 2. A to już kolejna odsłona w ramach popularnej serii „The Wizards” od polskiego studia.

Szacuje się, że koszt produkcji „The Wizards: Dark Times” na gogle Oculus Quest wyniósł łącznie 150 tys. zł. Produkcja dostępna jest również w wersji na PC VR, w tym na Oculus Rift, Valve Index oraz HTC Viveport.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku