Sukces polskiej gry na gogle Facebooka

Najnowsza produkcja rodzimego Carbon Studio notuje spory sukces. W niespełna dwie doby od premiery „The Wizards: Dark Times” zwróciły się koszty produkcji tego tytułu.

Publikacja: 12.05.2021 12:40

Sukces polskiej gry na gogle Facebooka

Foto: mat. pras.

Notowana na New Connect spółka, specjalizująca się w produkcjach na gogle VR, przygotowała grę na urządzenia Facebooka – Oculus Quest i Oculus Quest 2. A to już kolejna odsłona w ramach popularnej serii „The Wizards” od polskiego studia.

Szacuje się, że koszt produkcji „The Wizards: Dark Times” na gogle Oculus Quest wyniósł łącznie 150 tys. zł. Produkcja dostępna jest również w wersji na PC VR, w tym na Oculus Rift, Valve Index oraz HTC Viveport.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?