Obydwa tytuły znajdują się w fazie testów od sierpnia br. – Przed nami dwie najważniejsze tegoroczne premiery. Już wkrótce przekonamy się, czy powtórzą sukces „My Hospital”. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, uzyskanych przez te gry podczas fazy soft-launch, wszystkie mierzone wskaźniki są powyżej naszych oczekiwań – zaznacza Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

Spółka zaznacza, że podane terminy są wstępne i mogą się jeszcze „nieznacznie” zmienić. – Cały czas prowadzimy rozmowy z przedstawicielami platform, na które trafiają nasze gry i wspólnie dobieramy najlepszy moment ich debiutu. W interesie każdej ze stron jest dobór najlepszego momentu premiery, ponieważ w dużej mierze rzutuje ono na okres wsparcia promocyjnego – dodaje Kwaśnica.

Zadaniem gracza w „My Beauty Spa: Stars & Stories” będzie zarządzanie luksusowym kompleksem SPA: rozbudowa placówki o kolejne pokoje zabiegowe, opracowywanie coraz to nowszych, ekologicznych kosmetyków oraz nawiązywanie relacji z pracownikami.  Od sierpnia tytuł był testowany m.in. w  Australii, Danii, Singapurze, czy Indonezji. – Od samego początku gra była bardzo wysoko oceniana przez użytkowników i zbierała pozytywne recenzje. Wcześniej, spółka sprawdziła zainteresowanie graczy tym tytułem, wyświetlając reklamę gry w wybranych kanałach. Wyniki okazały się ponad dwukrotnie lepsze od średniej dla tego typu produktów. Dopracowaliśmy grę w najdrobniejszym szczególe oraz dopasowaliśmy model monetyzacji, tak aby był jak najbardziej efektywny – przekonuje prezes warszawskiej firmy.

W „Project Fame” gracz wcieli się w postać młodej businesswoman, która stawia swoje pierwsze kroki w budowaniu własnego imperium pełnego luksusowych kurortów, ekskluzywnych butików i salonów SPA. Użytkownik poprzez wykonanie prostej czynności klikania, zarabia pieniądze i zdobywa nagrody, które umożliwiają zakup kolejnych budynków.

Największym przebojem Cherrypick Games był dotąd „My Hospital” i gra „MatchUp Friends”. Łącznie tytuły spółki zanotowały już ponad 22 mln pobrań.