Bukmacherski STS idzie w e-sport

Turnieje e-sportowe cieszą się rosnącym powodzeniem na całym świecie. Członkowie zespołu Fnatic rywalizują w trakcie mistrzostw świata w Incheon w Południowej Korei w listopadzie 2018 roku
Bloomberg

Już nie piłka nożna kusi bukmacherów. STS będzie wspierać dywizję „CS:GO”, a więc zespół graczy specjalizujących się w „Counter Strike’u”.

Kilka lat temu prezes firmy bukmacherskiej STS Mateusz Juroszek robił podchody, by zostać sponsorem drużyny Legii Warszawa. Rozmowy prowadzone z ówczesnym prezesem klubu Bogusławem Leśnodorskim nie wypaliły i ostatecznie partnerem mistrza Polski została konkurencyjna firma – Fortuna. Teraz drogi Juroszka i Leśnodorskiego przecięły się ponownie. Ale tym razem z pozytywnym efektem. STS podpisał bowiem właśnie umowę sponsorską z AGO Esports, topową polską organizacją e-sportową. A to projekt, w który dwa lata temu zainwestował były prezes stołecznej drużyny piłkarskiej.

CZYTAJ TAKŻE: Turnieje e-sportu przyciągają miliony

Bukmacher będzie wspierać dywizję „CS:GO”, a więc zespół graczy specjalizujących się w „Counter Strike’u”. To zresztą jedyna polska drużyna biorącą udział w World Electronic Sports Games. STS oraz AGO Esports zawarli dwuletni kontrakt. Mateusz Juroszek nie ukrywa, że wzmacnia obecność w segmencie e-sportu. – To dla nas perspektywiczny rynek, z roku na rok odpowiadający za coraz większą część przychodów. Obecnie e-sport jest w czołówce najpopularniejszych dyscyplin wśród naszych graczy – mówi Mateusz Juroszek.

Badania pokazują, że STS jest także najbardziej rozpoznawalną firmą bukmacherską wśród fanów e-sportu w Polsce – tak twierdzi przeszło 75 proc. ankietowanych. Jak podkreśla prezes firmy STS, to efekt starannie zaplanowanej strategii i szeroko zakrojonych działań. – Nie tylko jako pierwszy bukmacher w kraju wprowadziliśmy do oferty zakłady e-sportowe oraz transmisje tych wydarzeń w STS TV, ale także nieustannie rozwijamy ofertę, angażujemy się w sponsoring i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom graczy – komentuje.

CZYTAJ TAKŻE: Polska z największym turniejem w historii

Umowa sponsorska daje STS status oficjalnego bukmachera AGO Esports. Logotyp bukmachera zostanie umieszczony na strojach drużyny „CS:GO”, ponadto branding STS znajdzie się także w kanałach komunikacji AGO Esports – w tym na stronie internetowej i w mediach społecznościowych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Już wiadomo, kto na świecie pracuje nad AI

Ponad 3,2 tys. firm prowadzi prace nad sztuczną inteligencją (AI) – wynika z analiz ...

Kupujemy droższy sprzęt AGD

Choć sprzedaż lodówek, pralek, czy zmywarek pod względem ilościowym utrzymuje się na stabilnym poziomie, ...

Jednorożce chcą zostać bykami na Wall Street

Wśród największych startupów za oceanem szykuje się prawdziwy wysyp giełdowych debiutów. Na parkiet idą ...

Białorusin wjedzie czołgiem do rosyjskiego parlamentu

Jeden z twórców popularnej na całym świecie gry komputerowej „World of Tanks” chce wkroczyć ...

Booking.com woli zarabiać na marży niż na prowizji

Booking.com nie chce już jedynie pośredniczyć w wynajmowaniu noclegów na zasadach agencyjnych. Zamiast brać ...

Sprzedał biznes Facebookowi i stworzył drona-kamikadze

Amerykańska firma Anduril Industries buduje drony, których zadaniem będzie eliminacja wrogich dronów poprzez taranowanie ...