Bukmacherski STS idzie w e-sport

Turnieje e-sportowe cieszą się rosnącym powodzeniem na całym świecie. Członkowie zespołu Fnatic rywalizują w trakcie mistrzostw świata w Incheon w Południowej Korei w listopadzie 2018 roku
Bloomberg

Już nie piłka nożna kusi bukmacherów. STS będzie wspierać dywizję „CS:GO”, a więc zespół graczy specjalizujących się w „Counter Strike’u”.

Kilka lat temu prezes firmy bukmacherskiej STS Mateusz Juroszek robił podchody, by zostać sponsorem drużyny Legii Warszawa. Rozmowy prowadzone z ówczesnym prezesem klubu Bogusławem Leśnodorskim nie wypaliły i ostatecznie partnerem mistrza Polski została konkurencyjna firma – Fortuna. Teraz drogi Juroszka i Leśnodorskiego przecięły się ponownie. Ale tym razem z pozytywnym efektem. STS podpisał bowiem właśnie umowę sponsorską z AGO Esports, topową polską organizacją e-sportową. A to projekt, w który dwa lata temu zainwestował były prezes stołecznej drużyny piłkarskiej.

CZYTAJ TAKŻE: Turnieje e-sportu przyciągają miliony

Bukmacher będzie wspierać dywizję „CS:GO”, a więc zespół graczy specjalizujących się w „Counter Strike’u”. To zresztą jedyna polska drużyna biorącą udział w World Electronic Sports Games. STS oraz AGO Esports zawarli dwuletni kontrakt. Mateusz Juroszek nie ukrywa, że wzmacnia obecność w segmencie e-sportu. – To dla nas perspektywiczny rynek, z roku na rok odpowiadający za coraz większą część przychodów. Obecnie e-sport jest w czołówce najpopularniejszych dyscyplin wśród naszych graczy – mówi Mateusz Juroszek.

Badania pokazują, że STS jest także najbardziej rozpoznawalną firmą bukmacherską wśród fanów e-sportu w Polsce – tak twierdzi przeszło 75 proc. ankietowanych. Jak podkreśla prezes firmy STS, to efekt starannie zaplanowanej strategii i szeroko zakrojonych działań. – Nie tylko jako pierwszy bukmacher w kraju wprowadziliśmy do oferty zakłady e-sportowe oraz transmisje tych wydarzeń w STS TV, ale także nieustannie rozwijamy ofertę, angażujemy się w sponsoring i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom graczy – komentuje.

CZYTAJ TAKŻE: Polska z największym turniejem w historii

Umowa sponsorska daje STS status oficjalnego bukmachera AGO Esports. Logotyp bukmachera zostanie umieszczony na strojach drużyny „CS:GO”, ponadto branding STS znajdzie się także w kanałach komunikacji AGO Esports – w tym na stronie internetowej i w mediach społecznościowych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Twórcy Skype`a wyprą kurierów. Roboty wyjechały na ulice

Kalifornijski startup Starship Technologies uruchomił już masowe usługi dostarczania zakupów przez autonomiczne roboty w ...

Rewolucja w Pizza Hut. Wprowadza pizzę z roślinną kiełbasą

Pizza Hut wprowadziła do menu dwie nowe pizze – obie z wegańską kiełbasą. Roślinne ...

E-sklepy zaprzegają do pracy algorytmy, AR i VR

Epidemia oznacza większy zwrot w stronę automatyzacji sprzedaży oraz inwestowania w nowe rozwiązania technologiczne, ...

Dzieci były zmuszane do składania urządzeń Amazona po nocach

Dostawca giganta miał wykorzystywać pracę dzieci wbrew przepisom. Amazon „prowadzi pilne dochodzenie”. Podobnie jak ...

Apple i Google w ogniu krytyki. Ułatwiają Saudyjczykom kontrolowanie żon

Koncerny wprowadziły do swoich sklepów internetowych w Arabii Saudyjskiej aplikację, która pozwala mężczyznom kontrolować ...

Biały Dom chce walczyć z cenzurą w mediach społecznościowych

Prezydent Trump zachęca do dzielenia się przypadkami, w których poglądy stały się powodem zablokowania ...