Bukmacherski STS idzie w e-sport

Turnieje e-sportowe cieszą się rosnącym powodzeniem na całym świecie. Członkowie zespołu Fnatic rywalizują w trakcie mistrzostw świata w Incheon w Południowej Korei w listopadzie 2018 roku
Bloomberg

Już nie piłka nożna kusi bukmacherów. STS będzie wspierać dywizję „CS:GO”, a więc zespół graczy specjalizujących się w „Counter Strike’u”.

Kilka lat temu prezes firmy bukmacherskiej STS Mateusz Juroszek robił podchody, by zostać sponsorem drużyny Legii Warszawa. Rozmowy prowadzone z ówczesnym prezesem klubu Bogusławem Leśnodorskim nie wypaliły i ostatecznie partnerem mistrza Polski została konkurencyjna firma – Fortuna. Teraz drogi Juroszka i Leśnodorskiego przecięły się ponownie. Ale tym razem z pozytywnym efektem. STS podpisał bowiem właśnie umowę sponsorską z AGO Esports, topową polską organizacją e-sportową. A to projekt, w który dwa lata temu zainwestował były prezes stołecznej drużyny piłkarskiej.

CZYTAJ TAKŻE: Turnieje e-sportu przyciągają miliony

Bukmacher będzie wspierać dywizję „CS:GO”, a więc zespół graczy specjalizujących się w „Counter Strike’u”. To zresztą jedyna polska drużyna biorącą udział w World Electronic Sports Games. STS oraz AGO Esports zawarli dwuletni kontrakt. Mateusz Juroszek nie ukrywa, że wzmacnia obecność w segmencie e-sportu. – To dla nas perspektywiczny rynek, z roku na rok odpowiadający za coraz większą część przychodów. Obecnie e-sport jest w czołówce najpopularniejszych dyscyplin wśród naszych graczy – mówi Mateusz Juroszek.

Badania pokazują, że STS jest także najbardziej rozpoznawalną firmą bukmacherską wśród fanów e-sportu w Polsce – tak twierdzi przeszło 75 proc. ankietowanych. Jak podkreśla prezes firmy STS, to efekt starannie zaplanowanej strategii i szeroko zakrojonych działań. – Nie tylko jako pierwszy bukmacher w kraju wprowadziliśmy do oferty zakłady e-sportowe oraz transmisje tych wydarzeń w STS TV, ale także nieustannie rozwijamy ofertę, angażujemy się w sponsoring i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom graczy – komentuje.

CZYTAJ TAKŻE: Polska z największym turniejem w historii

Umowa sponsorska daje STS status oficjalnego bukmachera AGO Esports. Logotyp bukmachera zostanie umieszczony na strojach drużyny „CS:GO”, ponadto branding STS znajdzie się także w kanałach komunikacji AGO Esports – w tym na stronie internetowej i w mediach społecznościowych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Polski eko-startup na podium międzynarodowego konkursu

Młoda polska firma Syntoil wygrała 250 tys. dolarów w międzynarodowym finale konkursu Chivas Venture. ...

Rządowy fundusz wesprze 60 polskich startupów

Rusza program „Otwarte innowacje”, w ramach którego głównie do firm pracujących nad technologiami medycznymi, ...

Białorusin wjedzie czołgiem do rosyjskiego parlamentu

Jeden z twórców popularnej na całym świecie gry komputerowej „World of Tanks” chce wkroczyć ...

TikTok zablokował konto za krytykę Chin. Teraz się kaja

Serwis społecznościowy TikTok przeprasza i odblokowuje konto amerykańskiej nastolatki Ferozy Aziz. 17-latka straciła konto ...

„Minecraft” wątpliwym królem sieci

Jak zmierzyć popularność poszczególnych gier wideo? Sprzedażą. Ale równie istotna jest wielkość zainteresowania danym ...