To będzie hit. Po Pokemon Go, czas na grę uliczną z Harrym Potterem

Niantic, studio stojące za sukcesem gry na smartfony „Pokemon Go”, która wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości, chce pójść za ciosem.

Publikacja: 19.03.2019 15:02

To będzie hit. Po Pokemon Go, czas na grę uliczną z Harrym Potterem

Foto: Bloomberg

Tym razem, wykorzystując sprawdzony schemat – łączenia świata cyfrowego z faktycznym obrazem widzianym przez kamerę naszych telefonów – zarzuca wędkę na fanów uniwersum Harry’ego Pottera.

Firma pokazała swój kolejny potencjalny hit: „Harry Potter: Wizards Unite”, który pozwoli biegać po ulicach ze smartfonem w ręku i walczyć z magicznymi bohaterami i czarnymi charakterami „stworzonymi” przez J.K. Rowling.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem