Polskie firmy sypną grami jeszcze wiosną

Do blisko 2,2 mld zł urośnie w tym roku polski rynek gier. Ich twórcy deklarują, że nie spoczną na laurach. W drodze kolejne tytuły.

Publikacja: 25.04.2019 22:35

Layers of Fear 2

Layers of Fear 2

Foto: Layers of Fear 2

Statystyczny Polak wydał w zeszłym roku na gry przeszło 58 dol., czyli ponad 220 zł. Cały rynek miał wartość około 2 mld zł – szacuje firma analityczna Newzoo. W tym roku może urosnąć o 6 proc.

Najbliższe tygodnie zapowiada się dla branży bardzo ciekawie. W czerwcu podczas targów branżowych w Los Angeles CD Projekt prawdopodobnie poda termin premiery „Cyberpunka”. W międzyczasie na rynek trafią nowe gry od mniejszych studiów. Spieszą się, żeby zdążyć przed wakacyjnym marazmem.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem