Kobiety zdominowały gry mobilne

Polski gracz jest wykształcony, wcale nie najmłodszy, równie często to kobieta, jak i mężczyzna – wynika z raportu „Gracze 2019” agencji marketingowej Spicy Mobile.

Publikacja: 01.07.2019 11:52

Kobiety zdominowały gry mobilne

Foto: cyfrowa.rp.pl

Czytamy w nim, że 32 proc. grających to osoby w wieku od 25-34 lat, a 29 proc. jest między 35 a 44 rokiem życia. Podział płciowy jest mniej więcej równy. W Polsce gracze to w 53 proc. mężczyźni i w 47 proc. kobiety. Inaczej jednak wygląda sytuacja w segmencie mobilnym, gdzie przeważają kobiety, które stanowią 61 proc. wszystkich grających osób. Za to mężczyźni stanowią zdecydowaną większość użytkowników gier z kategorii „Sport”, „Planszowe” i „Quizy”.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay