Kobiety zdominowały gry mobilne

Polski gracz jest wykształcony, wcale nie najmłodszy, równie często to kobieta, jak i mężczyzna – wynika z raportu „Gracze 2019” agencji marketingowej Spicy Mobile.

Czytamy w nim, że 32 proc. grających to osoby w wieku od 25-34 lat, a 29 proc. jest między 35 a 44 rokiem życia. Podział płciowy jest mniej więcej równy. W Polsce gracze to w 53 proc. mężczyźni i w 47 proc. kobiety. Inaczej jednak wygląda sytuacja w segmencie mobilnym, gdzie przeważają kobiety, które stanowią 61 proc. wszystkich grających osób. Za to mężczyźni stanowią zdecydowaną większość użytkowników gier z kategorii „Sport”, „Planszowe” i „Quizy”.

CZYTAJ TAKŻE: Gry komputerowe już nie wystarczą. „Zabijanie” w realu

Średni dzienny czas korzystania z telefonu w grupie użytkowników gier mobilnych w marcu wyniósł prawie trzy godziny – wynika z raportu. Co ciekawe, Polacy korzystają z gier mobilnych raczej w dni robocze niż w weekendy, a ich zasięg jest wyższy w grupie 35+ niż u młodszych użytkowników (15-34 lata).

CZYTAJ TAKŻE: Gry mobilne nadają tempo

Najwięcej graczy, bo jedna trzecia, mieszka na wsi. 32 proc. żyje w miejscowościach do 100 tys. mieszkańców, 20 proc. w miastach od 100 do 500 tys. mieszkańców, a 16 proc. w miastach powyżej pół miliona mieszkańców. Najwięcej graczy ma wyższe (35 proc.) i średnie (38 proc.) wykształcenie.

CZYTAJ TAKŻE: Potentat z USA ma kłopoty przez polską grę. Powód? Marihuana

Wartość sprzedanych w Polsce gier we wszystkich segmentach w 2018 r. wyniosła około dwa mld zł.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

NASA pokazuje prototyp elektrycznego samolotu

Amerykańska Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej pokazała w swym ośrodku w bazie lotniczej Edwards ...

Polski hyperloop to 600 km/h po istniejących torach

Pracujący nad projektem kolei próżniowej startup Hyper Poland potrzebował tylko 48 godzin, by na ...

Steve Wozniak: Przyszłość to robotyka

Gdyby ktoś, kto idzie właśnie na politechnikę zapytał mnie, co ma robić, by znaleźć ...

Polacy ubrani online

Online kupuje już 11 mln Polaków w wieku do 64 lat, ale w tej ...

Tinder łamie zasady Google, abyś Ty mógł płacić mniej

Tinder, najpopularniejsza aplikacja randkowa, wprowadza nowy sposób płatności, łamiący tym samym zasady Google. Czytaj ...

Platformę Planet Plus zbudował w londyńskim metrze

Premiowanie za zakupy, czyli cashback, to jeden z dynamicznie rozwijających się trendów w handlu. ...