Kobiety zdominowały gry mobilne

Polski gracz jest wykształcony, wcale nie najmłodszy, równie często to kobieta, jak i mężczyzna – wynika z raportu „Gracze 2019” agencji marketingowej Spicy Mobile.

Publikacja: 01.07.2019 11:52

Kobiety zdominowały gry mobilne

Foto: cyfrowa.rp.pl

Czytamy w nim, że 32 proc. grających to osoby w wieku od 25-34 lat, a 29 proc. jest między 35 a 44 rokiem życia. Podział płciowy jest mniej więcej równy. W Polsce gracze to w 53 proc. mężczyźni i w 47 proc. kobiety. Inaczej jednak wygląda sytuacja w segmencie mobilnym, gdzie przeważają kobiety, które stanowią 61 proc. wszystkich grających osób. Za to mężczyźni stanowią zdecydowaną większość użytkowników gier z kategorii „Sport”, „Planszowe” i „Quizy”.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku