Aktualizacja: 05.05.2025 18:54 Publikacja: 01.07.2019 11:52
Foto: cyfrowa.rp.pl
Czytamy w nim, że 32 proc. grających to osoby w wieku od 25-34 lat, a 29 proc. jest między 35 a 44 rokiem życia. Podział płciowy jest mniej więcej równy. W Polsce gracze to w 53 proc. mężczyźni i w 47 proc. kobiety. Inaczej jednak wygląda sytuacja w segmencie mobilnym, gdzie przeważają kobiety, które stanowią 61 proc. wszystkich grających osób. Za to mężczyźni stanowią zdecydowaną większość użytkowników gier z kategorii „Sport”, „Planszowe” i „Quizy”.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Zeszły rok był pełen rozczarowań. Ten zapowiada się ciekawiej. Gracze czekają na premierę „The Alters” i wieści...
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatnicz...
Przychody ze sprzedaży "Frostpunka 2" od 11 bit studios przekroczyły już nakłady poniesione na produkcję i marke...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas