Gra CI Games promowana przez Nintendo

Marek Tymiński, główny akcjonariusz CI Games

„Röki” z portfela giełdowej spółki znalazło się wśród zapowiedzi nowych produkcji na konsolę Switch.

– Cieszę się bardzo, że jeszcze przed premierą pierwszej gry z portfolio United Label zostaliśmy docenieni przez Nintendo, kluczowego gracza na rynku konsol i gier indie. „Röki”, tworzone przez angielskie studio Polygon Treehouse, trafiło do grupy najważniejszych gier indie na nadchodzący sezon jesień-zima. Nie oznacza to oczywiście jeszcze sukcesu samej gry, ale jest jego istotnym wsparciem – podkreśla Marek Tymiński, prezes CI Games.

CZYTAJ TAKŻE: CI Games finiszuje z nową grą. Czy to będzie dobry strzał?

Wśród gier zmierzających na Switcha, które zostały wymienione podczas wczorajszej oficjalnej prezentacji, są też m.in. „Risk of Rain 2”, „Freedom Finger” czy „Close to the Sun”.

CI Games to globalny wydawca, deweloper i dystrybutor produktów z zakresu rozrywki interaktywnej. W jego portfelu są tytuły „Lords of the Fallen” i „Sniper Ghost Warrior” (trwają przygotowania do premiery czwartej części). Poprzez spółkę United Label grupa CI Games prowadzi działalność wydawniczą gier indie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Sztuczna inteligencja od Google rozpozna zapachy

Zespół naukowców z Google Brain stworzył algorytm, którzy może zidentyfikować zapachy na podstawie ich ...

SAP wchodzi mocno w sztuczną inteligencję

Znany najmocniej z oprogramowania dla biznesu SAP ogłosił właśnie start nowej oferty systemów opartych ...

Być niczym Blik, Netflix i Uber

Warszawski startup stworzył algorytmy, które mają przenieść sektor leasingu do świata cyfrowego, w którym ...

Bruksela na wojennej ścieżce z gigantami internetu

Największe firmy internetowe mają płacić 3 proc. daniny od obrotów. – Ale skoro płacimy ...

Lady Gaga zagra w polskim „Cyberpunku”

Jedna z największych gwiazd muzycznego show-biznesu ma wystąpić w nowej grze CD Projektu – ...

Pandemiczny szał na zakupy w internecie. Wzrosty o 400 proc.

Podczas pandemii lawinowo wzrosło zainteresowanie zakupami online. Nawet o 400 proc. wzrosły e-zakupy spożywcze. ...