CI Games finiszuje z nową grą. Czy to będzie dobry strzał?

mat. pras.

Fani czekają na czwartą część ze znanej serii „Sniper”. Wkrótce poznamy datę premiery.

Do startu certyfikacji na konsolach gry „Sniper Ghost Warrior Contracts” pozostało kilka tygodni. – Teraz zespół koncentruje się na ostatnich szlifach rozgrywki i eliminowaniu błędów. W obecnej fazie projektu to kluczowy proces. Naszym partnerem w zakresie testowania gry jest dobrze znany w branży QLOC – informuje Marek Tymiński, prezes CI Games. Dodaje, że spółka jest już bardzo blisko podania dokładnej daty premiery.

CZYTAJ TAKŻE: Targi E3: Nowy „Snajper” ma upolować klientów dla CI Games

W portfelu CI Games znajdują się takie tytuły jak „Lords of the Fallen” oraz „Sniper Ghost Warrior”. Sprzedaż gier z tej ostatniej serii wyniosła przeszło 7 milionów egzemplarzy (trzecia część „Snipera” nie odniosła sukcesu). Poprzez spółkę United Label giełdowa grupa prowadzi również działalność wydawniczą.

CI Games w czerwcu przeprowadziło emisję akcji, z której pozyskało prawie 10 mln zł. Pieniądze chce przeznaczyć na powiększenie zespołu deweloperskiego, wsparcie działań marketingowych i rozszerzenie oferty wydawanych gier.

– W momencie zaksięgowania pieniędzy na naszym rachunku bankowym zaczniemy je inwestować. Tak naprawdę procesy częściowo rozpoczęliśmy, nie czekając na środki. Rozwinęliśmy nasz dział marketingu, w tym social media, za które odpowiada nasz nowy zespół w biurze pod Londynem – mówi prezes. Dodaje, że spółka ma też na oku kilka ciekawych projektów, które mogłaby wydać pod marką United Label.

CZYTAJ TAKŻE: Polskie gry jadą do Niemiec

– Jesteśmy na etapie rozmów z ich producentami. Powiększyliśmy i nadal sukcesywnie powiększamy nasz zespół produkcyjny w Warszawie. Na ten moment nie planujemy dodatkowej emisji akcji – deklaruje Tymiński.

CI Games, podobnie jak inni krajowi producenci gier, szykuje się do targów Gamescom. Odbędą się w dniach 20–24 sierpnia w Kolonii. Spółka będzie pokazywać tam nowego „Snipera” i dwa tytuły z wydawnictwa: „Roki” oraz „Eldest Souls”.

– Ich twórcy spotkają się z przedstawicielami prasy. Nasze stoisko znajdzie się w części biznesowej targów jako część Market Point. Taka formuła sprawdzała się dla nas bardzo dobrze we wcześniejszych latach – informuje prezes.

Na targi wybiera się też CD Projekt, który będzie pokazywał swoją największą produkcję: „Cyberpunka 2077”. Premierę tej gry zaplanowano na 16 kwietnia 2020 r. na PC, Xbox One i PlayStation 4. Z kolei Bloober Team podczas Gamescomu zaprezentuje grę „Blair Witch”, opartą na znanym horrorze, a Techland będzie prezentował „Dying Light 2”. To jego najambitniejsza produkcja. Ukaże się wiosną 2020 r.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Krajowa platforma Shoper ma dużego inwestora

Platforma dla sklepów internetowych pozyskała kapitał z funduszu zarządzanego przez Value4Capital. Właścicielem marki Shoper ...

Allegro rezygnuje z kosztów dostawy

Firma chce ułatwić kupowanie online w trudnym czasie związanym z epidemią koronawirusa i pokrywa ...

Pierścień przemówi głosem Samuela L. Jacksona

Asystentowi głosowemu Alexa Amazona głosu użyczy znany m.in. z „Pulp Fiction” aktor Samuel L. ...

Firmy kłamią o sztucznej inteligencji. Nowa bańka?

Aż 40 proc. startupów rzekomo pracujących nad tym zagadnieniem, w rzeczywistości zupełnie się nim ...

Polacy rzucili się na elektronikę w e-sklepach. Hit jest jeden

Nie tylko praca zawodowa na odległość, ale też zamknięte szkoły spowodowały boom na osprzęt ...

Słuchawki, które zabijają zarazki

LG Tone+ to słuchawki bezprzewodowe, które podczas ładowania same się czyszczą. Firma LG zdaje ...