CI Games finiszuje z nową grą. Czy to będzie dobry strzał?

mat. pras.

Fani czekają na czwartą część ze znanej serii „Sniper”. Wkrótce poznamy datę premiery.

Do startu certyfikacji na konsolach gry „Sniper Ghost Warrior Contracts” pozostało kilka tygodni. – Teraz zespół koncentruje się na ostatnich szlifach rozgrywki i eliminowaniu błędów. W obecnej fazie projektu to kluczowy proces. Naszym partnerem w zakresie testowania gry jest dobrze znany w branży QLOC – informuje Marek Tymiński, prezes CI Games. Dodaje, że spółka jest już bardzo blisko podania dokładnej daty premiery.

CZYTAJ TAKŻE: Targi E3: Nowy „Snajper” ma upolować klientów dla CI Games

W portfelu CI Games znajdują się takie tytuły jak „Lords of the Fallen” oraz „Sniper Ghost Warrior”. Sprzedaż gier z tej ostatniej serii wyniosła przeszło 7 milionów egzemplarzy (trzecia część „Snipera” nie odniosła sukcesu). Poprzez spółkę United Label giełdowa grupa prowadzi również działalność wydawniczą.

CI Games w czerwcu przeprowadziło emisję akcji, z której pozyskało prawie 10 mln zł. Pieniądze chce przeznaczyć na powiększenie zespołu deweloperskiego, wsparcie działań marketingowych i rozszerzenie oferty wydawanych gier.

– W momencie zaksięgowania pieniędzy na naszym rachunku bankowym zaczniemy je inwestować. Tak naprawdę procesy częściowo rozpoczęliśmy, nie czekając na środki. Rozwinęliśmy nasz dział marketingu, w tym social media, za które odpowiada nasz nowy zespół w biurze pod Londynem – mówi prezes. Dodaje, że spółka ma też na oku kilka ciekawych projektów, które mogłaby wydać pod marką United Label.

CZYTAJ TAKŻE: Polskie gry jadą do Niemiec

– Jesteśmy na etapie rozmów z ich producentami. Powiększyliśmy i nadal sukcesywnie powiększamy nasz zespół produkcyjny w Warszawie. Na ten moment nie planujemy dodatkowej emisji akcji – deklaruje Tymiński.

CI Games, podobnie jak inni krajowi producenci gier, szykuje się do targów Gamescom. Odbędą się w dniach 20–24 sierpnia w Kolonii. Spółka będzie pokazywać tam nowego „Snipera” i dwa tytuły z wydawnictwa: „Roki” oraz „Eldest Souls”.

– Ich twórcy spotkają się z przedstawicielami prasy. Nasze stoisko znajdzie się w części biznesowej targów jako część Market Point. Taka formuła sprawdzała się dla nas bardzo dobrze we wcześniejszych latach – informuje prezes.

Na targi wybiera się też CD Projekt, który będzie pokazywał swoją największą produkcję: „Cyberpunka 2077”. Premierę tej gry zaplanowano na 16 kwietnia 2020 r. na PC, Xbox One i PlayStation 4. Z kolei Bloober Team podczas Gamescomu zaprezentuje grę „Blair Witch”, opartą na znanym horrorze, a Techland będzie prezentował „Dying Light 2”. To jego najambitniejsza produkcja. Ukaże się wiosną 2020 r.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

WhatsApp i Instagram zmieniają nazwy

Należące do Facebooka aplikacje WhatsApp i Instagram będą miały niebawem nowe nazwy. Mark Zuckerberg ...

Szpiegowski cień nad 5G

Rządy wielu państw nie chcą chińskich firm w przyszłościowych projektach. Na pierwszej linii zmagań ...

Kim są programiści? Wielkie badanie i niespodzianki

Stereotypy o świecie IT niestety nie biorą się znikąd: ok. 90 proc. z nich ...

Wisła napędzi internetowe zbiórki

Rynek tzw. crowdfundingu w Polsce, choć wciąż raczkuje, rośnie w tempie 20–30 proc. rocznie ...

Internet wykańcza znane marki odzieżowe

Kolejne sieci odzieżowe w USA i Wielkiej Brytanii wpadają w tarapaty, nie radząc sobie ...

Prezes France Télécom odpowie za samobójstwa pracowników

Na początku maja rozpocznie się w Paryżu oczekiwany od dawna proces dawnego kierownictwa telekomunikacyjnego ...