Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 08:53 Publikacja: 16.01.2020 12:29
Foto: mat. pras.
Od czasu premiery, która odbyła się 22 listopada 2019 r., do dnia 12 stycznia 2020 r. grę „Sniper Ghost Warrior Contracts” kupiło ponad 250 tys. graczy. Dane dotyczą zarówno sprzedaży w postaci fizycznych nośników jak i cyfrowej.
„Sprzedaż przez pierwsze siedem tygodni od premiery utrzymywała się na zadawalającym poziomie w porównaniu z SGW3, którego sprzedaż była znacząco niższa z każdym tygodniem od premiery tej gry” – poinformował zarząd CI Games. Jest przekonany, że najnowsza gra będzie przynosiła firmie istotne przychody przynajmniej w latach 2020 i 2021.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aż 90 proc. game deweloperów wykorzystuje sztuczną inteligencję w swoich projektach. Eksperci mówią o automatyza...
Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fragment rozrywki...
CD Projekt zaprezentował demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas wydarzenia State of Unreal. Choć do premiery...
Napięcie związane z wojną za naszą wschodnią granicą i obawy o rozprzestrzenienie się konfliktu na nasze terytor...
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas