Reklama

Szef ds. fabuły w Cyberpunku: Nie próbujemy bawić się w futurologów

Przewidywanie przyszłości jest niewdzięcznym zajęciem. Naszą domeną jest fikcja – mówi Marcin Blacha, kierujący zespołem odpowiedzialnym za scenariusz Cyberpunka 2077.

Publikacja: 08.12.2020 00:18

Szef ds. fabuły w Cyberpunku: Nie próbujemy bawić się w futurologów

Foto: mat. pras.

Jak nastroje przed premierą?

Z niecierpliwością czekamy, kiedy „Cyberpunk 2077” trafi w ręce graczy. Po latach intensywnej pracy siedzimy jak na szpilkach. W tę grę włożyliśmy dużo serca i mamy nadzieję, że się spodoba.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gry & e-Sport
Rewolucja w grach: AI tworzy postacie, które myślą jak ludzie
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama