Reklama
Rozwiń

Kupił pracownikom „Cyberpunka” i dał dzień wolny na grę

Httpool, największy partner reklamowy Twittera, który ostatnio wspierał CD Projekt Red przy premierze „Cyberpunka 2077”, przekazał swoim pracownikom wyjątkowy prezent. Ci, którzy zdeklarowali się jako fani gier, otrzymali bezpłatnie dostęp do najnowszego tytułu warszawskiego studia, a dodatkowo dzień wolny na granie.

Publikacja: 11.12.2020 14:03

Kupił pracownikom „Cyberpunka” i dał dzień wolny na grę

Foto: Youtube, mat. pras.

– Udział w przygotowaniach do kampanii „Cyberpunk 2077” na Twitterze był doświadczeniem jedynym w swoim rodzaju – mówi Michał Witkowski, Twitter Client Solution Manager w Httpool w Polsce. Jako zapalony gracz, Michał był bezpośrednio zaangażowany w tę kampanię.

Ale z akcji korzystają pracownicy na całym świecie. Dla Madary Dakse, Httpool TikTok Ads Client Managerki, fakt, że w grze występuje aktor Keanu Reeves to dodatkowy atut. – Jestem wielką fanką Keanu Reevesa, a teraz występuje on w tej najbardziej oczekiwanej grze w historii. Jestem gotowa poprawić swój 40-godzinny rekord gry, aby stanąć z nim twarzą w twarz – podkreśla.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?