Kupił pracownikom „Cyberpunka” i dał dzień wolny na grę

Youtube, mat. pras.

Httpool, największy partner reklamowy Twittera, który ostatnio wspierał CD Projekt Red przy premierze „Cyberpunka 2077”, przekazał swoim pracownikom wyjątkowy prezent. Ci, którzy zdeklarowali się jako fani gier, otrzymali bezpłatnie dostęp do najnowszego tytułu warszawskiego studia, a dodatkowo dzień wolny na granie.

– Udział w przygotowaniach do kampanii „Cyberpunk 2077” na Twitterze był doświadczeniem jedynym w swoim rodzaju – mówi Michał Witkowski, Twitter Client Solution Manager w Httpool w Polsce. Jako zapalony gracz, Michał był bezpośrednio zaangażowany w tę kampanię.

Ale z akcji korzystają pracownicy na całym świecie. Dla Madary Dakse, Httpool TikTok Ads Client Managerki, fakt, że w grze występuje aktor Keanu Reeves to dodatkowy atut. – Jestem wielką fanką Keanu Reevesa, a teraz występuje on w tej najbardziej oczekiwanej grze w historii. Jestem gotowa poprawić swój 40-godzinny rekord gry, aby stanąć z nim twarzą w twarz – podkreśla.

CZYTAJ TAKŻE: „Cyberpunk” już się zwrócił CD Projektowi. Ale na giełdzie mocne spadki

W polską grę zagra również Tin Klasić, Facebook Senior Client Manager w Httpool z Chorwacji. Jak zaznacza, teraz liczy się tylko „obudzić się, zrobić kawę i grać”. Httpool zatrudnia ponad 400 osób na ponad 30 rynkach.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Facebook płacił nawet dzieciom za instalację aplikacji „szpiegującej”

20 dolarów miesięcznie płacił społecznościowy gigant za instalowanie oprogramowania, które „szpiegowało” użytkowników – ustalił ...

Potentat z USA ma kłopoty przez polską grę. Powód? Marihuana

Devolver Digital – amerykańska firma specjalizująca się w wydawaniu oraz dystrybucji gier wideo ma ...

Twórca Alibaby pomaga Europie w walce z koronawirusem

Jack Ma zobowiązał się przekazać dwa miliony masek ochronnych do dystrybucji w całej Europie. ...

Polacy szybko wymieniają smartfony na nowe

Posiadamy już średnio więcej niż jeden smartfon, a w naszych szufladach leży nawet po ...

Oblężenie globalnej sieci. WhatsApp i Netflix na fali

W pierwszy dzień kwarantanny popularność WhatsAppa zwiększyła się aż o 217 proc., a ruch ...

Giganci chcą karmić Polaków online. Kto i gdzie?

O nasz rynek zamawiania i dostaw jedzenia online stoczą bój startupy wspierane przez arabskich ...