Aktualizacja: 12.03.2025 05:37 Publikacja: 18.01.2021 08:19
Foto: mat. pras.
Bloomberg przeprowadził rozmowy z ponad 20 obecnymi i byłymi pracownikami warszawskiego studia, z których większość prosiła o zachowanie anonimowości. Rysujący się obraz tego, jak powstawała najbardziej oczekiwana gra 2020 r., pozostawia nienajlepsze wrażenie. Pracownicy, omawiając tworzenie hitowego tytułu, wskazują, że CD Projekt zbyt mocno skupił się na marketingu kosztem rozwoju produktu, czemu towarzyszył nierealistyczny harmonogram (zmuszający do pracy w nadgodzinach). W efekcie, zamiast świętować udaną premierę, CD Projekt w br. będzie naprawiać „Cyberpunka 2077”. „To będzie trudna batalia. W przeciwieństwie do konkurentów, jak Electronic Arts, czy Ubisoft, CD Projekt wydaje tylko jedną dużą grę co kilka lat, więc firma liczyła, że będzie ona wielkim hitem” – pisze Bloomberg.
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowszej wersji gry. Wcześniej planowana na jesień ubiegłego roku premiera Football Managera 2025 była kilkukrotnie przekładana
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia było to przełomowe podejście, co szybko potwierdził rynek, podążając za nami – mówi Paweł Nowak, właściciel Domator24.com i marek Diablo Chairs oraz Jan Nowak.
Zeszły rok był pełen rozczarowań. Ten zapowiada się ciekawiej. Gracze czekają na premierę „The Alters” i wieści w sprawie nowego „Wiedźmina”.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Potencjał energetyki wiatrowej na Pomorzu Zachodnim to główny temat zbliżającego się Forum Ekologicznego, które odbędzie się pierwszego dnia wiosny (21.03.2025 r.) w Szczecinie.
Przychody ze sprzedaży "Frostpunka 2" od 11 bit studios przekroczyły już nakłady poniesione na produkcję i marketing, ale premiera i tak jest rozczarowaniem - uważają analitycy. Wycena akcji spółki stopniała w poniedziałek o ponad jedną trzecią.
AI wdziera się do studiów gamingowych. Producenci jednak uspokajają: tworzenie cyfrowej rozrywki opiera się na kreatywności, której boty jeszcze długo nie będą w stanie osiągnąć.
Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) do gier video pozwoli na rozwój rynku gamingowego, ale niesie też za sobą ryzyka prawne.
Saudyjczycy powiedzieli sobie wprost, że tylko z gamingu i e-sportu chcą wygenerować do 2030 roku co najmniej 1 proc. PKB i 39 tys. miejsc pracy – mówi Mieszko Rajkiewicz, doktorant na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.
Robert Lewandowski pomaga nam w budowaniu relacji z chińskimi partnerami – mówi Łukasz Robert Włodarczyk, współzałożyciel Silk Road Games.
W końcu sierpnia została zamknięta transakcja nabycia większościowych udziałów w Techlandzie przez chiński Tencent, giganta branży gamingowej.
18-latek zainwestował całą wypłatę w skrzynki z losowymi przedmiotami w grze Counter-Strike: Global Offensive i zdobył jeden z najcenniejszych akcesoriów.
Notowania CD Projektu spadły najniżej od pół roku. Zdaniem Piotra Bogusza z biura Erste Securities Polska problemy z grą Project Sirius jeszcze będą ciążyć spółce.
Profesjonalne zawody na całym świecie w tym roku ma oglądać ponad 0,5 mld osób. Nad Wisłą kolejne firmy inwestują w tę branżę, a bukmacherzy notują w tym segmencie trzycyfrowe wzrosty.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas