Reklama
Rozwiń
Reklama

Pracownicy CD Projekt: „Cyberpunk” jak jazda pociągiem bez torów

Niekontrolowana ambicja, złe planowanie i niedociągnięcia techniczne – to tylko niektóre z powodów potężnej wpadki twórców „Cyberpunk 2077”.

Publikacja: 18.01.2021 08:19

Pracownicy CD Projekt: „Cyberpunk” jak jazda pociągiem bez torów

Foto: mat. pras.

Bloomberg przeprowadził rozmowy z ponad 20 obecnymi i byłymi pracownikami warszawskiego studia, z których większość prosiła o zachowanie anonimowości. Rysujący się obraz tego, jak powstawała najbardziej oczekiwana gra 2020 r., pozostawia nienajlepsze wrażenie. Pracownicy, omawiając tworzenie hitowego tytułu, wskazują, że CD Projekt zbyt mocno skupił się na marketingu kosztem rozwoju produktu, czemu towarzyszył nierealistyczny harmonogram (zmuszający do pracy w nadgodzinach). W efekcie, zamiast świętować udaną premierę, CD Projekt w br. będzie naprawiać „Cyberpunka 2077”. „To będzie trudna batalia. W przeciwieństwie do konkurentów, jak Electronic Arts, czy Ubisoft, CD Projekt wydaje tylko jedną dużą grę co kilka lat, więc firma liczyła, że będzie ona wielkim hitem” – pisze Bloomberg.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Gry & e-Sport
Rewolucja w grach: AI tworzy postacie, które myślą jak ludzie
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama