Reklama
Rozwiń
Reklama

Asseco zabiera głos. Pracuje nad nową usługą bankową

Rzeszowska spółka finiszuje z pracami nad produktem, który umożliwia obsługę głosową bankowości internetowej, a w przyszłości może być zastosowany do obsługi inwestycji giełdowych czy rezerwacji wizyt u lekarza.

Publikacja: 13.06.2019 12:42

Asseco zabiera głos. Pracuje nad nową usługą bankową

Foto: Asseco

Popularność usług głosowych będzie rosła. Według szacunków i prognoz obecnie 20 proc. informacji wyszukiwanych w Google za pomocą urządzeń mobilnych odbywa się już głosowo, a do 2020 roku ich udział powinien wzrosnąć do 50 proc. Zmiany będą zachodziły też w bankowości.

Rzeszowskie Asseco ogłosiło, że pracuje nad – Asseco Voice Banking, czyli produktem umożliwiającym obsługę głosową bankowości internetowej. Nad rozwiązaniem pracuje zespół wyłoniony z zeszłorocznego hackathonu i obecnie współpracujący z Asseco w ramach Asseco Innovation Hub.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
IT
Wojna na torach, wojna w sieci. Potężny atak rosyjskiej dezinformacji
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
IT
Globalna awaria internetu uderzyła w polskie serwisy
IT
Śledztwo w sprawie sabotażu. Czego Polacy szukają w sieci?
IT
Śnieg w wielu rejonach Polski, a pogoda nie chce odpuścić. Gdzie jeszcze będzie padać?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
IT
Hakerzy, którzy zatrzymali Jaguara. Jak cyberatak wstrząsnął brytyjską gospodarką
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama