Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.10.2025 16:00 Publikacja: 13.06.2019 12:42
Foto: Asseco
Popularność usług głosowych będzie rosła. Według szacunków i prognoz obecnie 20 proc. informacji wyszukiwanych w Google za pomocą urządzeń mobilnych odbywa się już głosowo, a do 2020 roku ich udział powinien wzrosnąć do 50 proc. Zmiany będą zachodziły też w bankowości.
Rzeszowskie Asseco ogłosiło, że pracuje nad – Asseco Voice Banking, czyli produktem umożliwiającym obsługę głosową bankowości internetowej. Nad rozwiązaniem pracuje zespół wyłoniony z zeszłorocznego hackathonu i obecnie współpracujący z Asseco w ramach Asseco Innovation Hub.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Narzędzia sztucznej inteligencji znalazły szerokie pole działania m.in. w procesach rekrutacyjnych. AI skanuje C...
Wojska Obrony Cyberprzestrzeni opublikowały komunikat ostrzegający przed kampanią phishingową, której celem mogą...
Do Polski przyjechały najlepsze drużyny narodowe z 40 krajów, by zmierzyć się w finale European Cybersecurity Ch...
Z roku na rok rośnie popularność nowego święta, choć handel wciąż nie kwapi się do korzystania z jego potencjału...
W niedzielę już po raz kolejny Polska była zmuszona poderwać myśliwce w związku z niepokojącymi działaniami Rosj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas