Reklama

Asseco zabiera głos. Pracuje nad nową usługą bankową

Rzeszowska spółka finiszuje z pracami nad produktem, który umożliwia obsługę głosową bankowości internetowej, a w przyszłości może być zastosowany do obsługi inwestycji giełdowych czy rezerwacji wizyt u lekarza.

Publikacja: 13.06.2019 12:42

Asseco zabiera głos. Pracuje nad nową usługą bankową

Foto: Asseco

Popularność usług głosowych będzie rosła. Według szacunków i prognoz obecnie 20 proc. informacji wyszukiwanych w Google za pomocą urządzeń mobilnych odbywa się już głosowo, a do 2020 roku ich udział powinien wzrosnąć do 50 proc. Zmiany będą zachodziły też w bankowości.

Rzeszowskie Asseco ogłosiło, że pracuje nad – Asseco Voice Banking, czyli produktem umożliwiającym obsługę głosową bankowości internetowej. Nad rozwiązaniem pracuje zespół wyłoniony z zeszłorocznego hackathonu i obecnie współpracujący z Asseco w ramach Asseco Innovation Hub.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
IT
Który chatbot AI bije rekordy popularności? Polacy mają swojego faworyta
IT
Kaspersky Lab ma nową broń. Rosyjski gigant IT w służbie Putina znów rośnie
IT
Ile lat ma Marta Nawrocka i jaki ma tatuaż? Pierwsza dama w centrum uwagi Polaków
IT
Piotr Korycki nowym wiceprezesem i dyrektorem finansowym w Grupie Comarch
IT
Trzęsienie ziemi na Kamczatce rozgrzało internet. Ryzyko fal tsunami
Reklama
Reklama