Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.07.2025 06:42 Publikacja: 16.12.2019 21:00
Foto: mat. pras.
Poczta Polska (PP) znalazła się w kluczowym etapie swojego rozwoju, z firmy kojarzącej się głównie z dostarczaniem korespondencji, przekształca się w operatora, który może świadczyć wiele nowoczesnych usług. Idea jest taka, by motorem napędowym państwowej spółki, zamiast listów, stały się paczki. Segment kurierski szybko rośnie, co jest m.in. zasługą boomu na rynku e-commerce.
Ale PP zamierza wykorzystać również inny rynkowy trend – cyfryzację usług. To nieodzowne, jeśli operator nie chce paść ofiarą tzw. e-substytucji (zastępowanie listów korespondencją elektroniczną).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Od kilku godzin rośnie liczba wyszukiwań powiązanych z potężnym trzęsieniem ziemi na Kamczatce i związanym z tym...
Randkowa aplikacja Tea, stworzona w celu ochrony kobiet przed niebezpiecznymi mężczyznami, sama stała się zagroż...
Posłanka Polski 2050 Aleksandra Leo nie przyjęła propozycji premiera Donalda Tuska i wbrew wcześniejszym przewid...
Kamera na koncercie Coldplay uchwyciła scenę, która przerodziła się w internetową burzę. W jej środku znaleźli s...
Analiza internetowych wyszukiwań kierunków, w których Polacy chcą spędzić urlop, przynosi spore zaskoczenie. Dot...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas