Reklama
Rozwiń
Reklama

Asseco zabiera głos. Pracuje nad nową usługą bankową

Rzeszowska spółka finiszuje z pracami nad produktem, który umożliwia obsługę głosową bankowości internetowej, a w przyszłości może być zastosowany do obsługi inwestycji giełdowych czy rezerwacji wizyt u lekarza.

Publikacja: 13.06.2019 12:42

Asseco zabiera głos. Pracuje nad nową usługą bankową

Foto: Asseco

Popularność usług głosowych będzie rosła. Według szacunków i prognoz obecnie 20 proc. informacji wyszukiwanych w Google za pomocą urządzeń mobilnych odbywa się już głosowo, a do 2020 roku ich udział powinien wzrosnąć do 50 proc. Zmiany będą zachodziły też w bankowości.

Rzeszowskie Asseco ogłosiło, że pracuje nad – Asseco Voice Banking, czyli produktem umożliwiającym obsługę głosową bankowości internetowej. Nad rozwiązaniem pracuje zespół wyłoniony z zeszłorocznego hackathonu i obecnie współpracujący z Asseco w ramach Asseco Innovation Hub.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
IT
Śnieg paraliżuje dużą część Polski. Nowe ostrzeżenia IMGW dla wielu regionów
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
IT
Jak Polacy polują na okazje? Black Friday może jeszcze zaskoczyć
IT
Wojna na torach, wojna w sieci. Potężny atak rosyjskiej dezinformacji
IT
Globalna awaria internetu uderzyła w polskie serwisy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
IT
Śledztwo w sprawie sabotażu. Czego Polacy szukają w sieci?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama