Reklama

Asseco zabiera głos. Pracuje nad nową usługą bankową

Rzeszowska spółka finiszuje z pracami nad produktem, który umożliwia obsługę głosową bankowości internetowej, a w przyszłości może być zastosowany do obsługi inwestycji giełdowych czy rezerwacji wizyt u lekarza.

Publikacja: 13.06.2019 12:42

Asseco zabiera głos. Pracuje nad nową usługą bankową

Foto: Asseco

Popularność usług głosowych będzie rosła. Według szacunków i prognoz obecnie 20 proc. informacji wyszukiwanych w Google za pomocą urządzeń mobilnych odbywa się już głosowo, a do 2020 roku ich udział powinien wzrosnąć do 50 proc. Zmiany będą zachodziły też w bankowości.

Rzeszowskie Asseco ogłosiło, że pracuje nad – Asseco Voice Banking, czyli produktem umożliwiającym obsługę głosową bankowości internetowej. Nad rozwiązaniem pracuje zespół wyłoniony z zeszłorocznego hackathonu i obecnie współpracujący z Asseco w ramach Asseco Innovation Hub.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
IT
Przewodnik dla żurnalisty. Jak chronić media i ich odbiorców w dobie AI?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
IT
ING Hubs Poland tworzy nowy zespół do obsługi międzynarodowych procesów zakupowych
IT
Huragan Melissa uderzył, polski internet szaleje. Uwięziony znany polski aktor
IT
Grokipedia wystartowała. Elon Musk rzuca wyzwanie Wikipedii
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
IT
Kiedy przysługuje dzień wolny za 1 listopada?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama