Aktualizacja: 09.05.2025 19:52 Publikacja: 05.02.2019 22:13
Dane o użytkownikach płyną szerokim strumieniem do dziesiątków, jeśli nie setek, firm biorących udział w licytacji
Foto: shutterstock
Wyniki badania konsumenckiego SMSAPI przeprowadzonego przez Agencję Badawczą Biostat pokazują, że choć jednym z głośniejszych tematów minionego roku była kwestia prywatności w sieci i administrowania przez firmy danymi osobowymi klientów, to Polacy nadal podchodzą do tej kwestii w sposób bardzo otwarty.
80,8 proc. nie ma problemów z podawaniem informacji o swojej płci, a 76 proc. – adresu e-mailowego. 56,8 proc. chętnie podaje swoje zainteresowania, a 46,4 proc. także datę urodzenia. Numer telefonu ujawnia już 35,4 proc., a miejsce zamieszkania nieco ponad co czwarty. Jest jednak wyjątek. O zarobkach informację przekazuje już tylko 8,5 proc. badanych.
Wybór kardynała Roberta Prevosta na następcę Franciszka wywołał istną lawinę wyszukiwań informacji w sieci o now...
Wybory prezydenckie to w ostatnich dniach jeden z najgorętszych tematów, zarówno w dyskusjach Polaków, jak i w m...
Spółka NSO Group, twórca oprogramowania szpiegującego, po sześciu latach walki w sądzie przegrała proces z właśc...
Dziś w Watykanie rozpoczyna się konklawe. W najbliższych godzinach lub dniach kardynałowie zdecydują, kto zostan...
Transformacja energetyczna podąża w kierunku rozproszonych źródeł energii, które jako rozwiązania nowe i zaawans...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas