Aktualizacja: 19.05.2025 04:54 Publikacja: 05.02.2019 22:13
Dane o użytkownikach płyną szerokim strumieniem do dziesiątków, jeśli nie setek, firm biorących udział w licytacji
Foto: shutterstock
Wyniki badania konsumenckiego SMSAPI przeprowadzonego przez Agencję Badawczą Biostat pokazują, że choć jednym z głośniejszych tematów minionego roku była kwestia prywatności w sieci i administrowania przez firmy danymi osobowymi klientów, to Polacy nadal podchodzą do tej kwestii w sposób bardzo otwarty.
80,8 proc. nie ma problemów z podawaniem informacji o swojej płci, a 76 proc. – adresu e-mailowego. 56,8 proc. chętnie podaje swoje zainteresowania, a 46,4 proc. także datę urodzenia. Numer telefonu ujawnia już 35,4 proc., a miejsce zamieszkania nieco ponad co czwarty. Jest jednak wyjątek. O zarobkach informację przekazuje już tylko 8,5 proc. badanych.
Cisza wyborcza dopiero w sobotę, więc warto sprawdzić, o których kandydatach na urząd prezydenta rodzimi interna...
Globalne spowolnienie na rynku pracy w IT mniej dotknęło stolicę Polski, która wyrasta na jedno z kluczowych cen...
Przeanalizowaliśmy jakie hasła Polacy wpisywali do wyszukiwarek internetowych w trakcie trwającej cztery godziny...
W internecie pojawiły się informacje, jakoby Państwowa Komisja Wyborcza ogłosiła nową datę wyborów. To dezinform...
Wybór kardynała Roberta Prevosta na następcę Franciszka wywołał istną lawinę wyszukiwań informacji w sieci o now...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas