Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.06.2025 17:15 Publikacja: 11.04.2023 11:18
Foto: Adobe stock
Jak wskazuje raport „E-Commerce w Polsce 2022” opracowany przez Gemius wspólnie z Polskimi Badaniami Internetu oraz IAB Polska, odsetek internautów, którzy deklarują zakupy w sieci, ustabilizował się i wynosi 77%. Największym zainteresowaniem cieszą się polskie strony e-sklepów (75%). Wśród urządzeń do e-zakupów dominują smartfony (75%) oraz laptopy (73%).
Wraz z utrzymującą się popularnością, branża e-commerce powinna zadbać również o wydajność swoich serwisów. Jak wskazują analizy GFT, międzynarodowej firmy IT – polskie sklepy nadal mają duży potencjał do poprawy, a co za tym idzie, możliwość zwiększenia zysków. Na 76 stron firm przodujących na rynku e-commerce w Polsce tylko 20 z nich osiągnęło wyniki performance na średnim poziomie. Aż 38 stron zostało zakwalifikowanych jako niezadowalające pod względem wydajności, co bezpośrednio wpływa na odczucia użytkowników.
Żona wybranego właśnie w drugiej turze wyborów nowego prezydenta RP niespodziewanie przykuła uwagę. W sieci aż w...
Dzień Dziecka wypada w najbliższą niedzielę 1 czerwca. Większość rodziców już od dłuższego czasu planuje, jak sp...
Kontrowersyjne zachowanie Karola Nawrockiego podczas transmitowanej przez telewizje debaty prezydenckiej, gdy na...
W 2025 roku globalne wydatki w sektorze IT przekroczą 5,6 biliona dolarów. To wzrost o 9,8 proc. w stosunku do p...
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Polska jest spóźniona z przyjęciem unijnych regulacji NIS2 i 5G Toolbox dotyczących cyberbezpieczeństwa. Zdaniem...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas