Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2025 07:00 Publikacja: 17.06.2024 10:25
Nie tylko wiedza techniczna jest niezbędna do pracy w helpdesku
Foto: Adobe Stock
Helpdesk jest odpowiedzialny za świadczenie pomocy technicznej w obszarze technologii informacyjno-komunikacyjnych. Pracownicy działu wsparcia stanowią pierwszą linię wsparcia, przyjmując zgłoszenia od użytkowników (klientów lub pracowników). Ich zadaniem jest szybkie diagnozowanie i analizowanie problemów, rozwiązywanie bieżących zgłoszeń niższego poziomu, a także bieżąca konserwacja sprzętu. Pomagają im w pracy systemy ticketowe, które priorytetyzują zgłoszenia, tak, by jak najszybciej rozwiązać sprawy najpilniejsze. System taki jest głównym punktem kontaktu w przypadku zapytań serwisowych i problemów użytkowników. Dzięki integracji zgłoszeń pochodzących z różnych kanałów komunikacji, takich jak e-mail, sms, formularze zgłoszeniowe oraz komunikatory, jak Slack i Microsoft Teams, gromadzi w jednym miejscu całą wiedzę o zdarzeniu, co znacznie ułatwia pracę.
Chociaż do wypłaty czternastej emerytury zostało jeszcze trochę czasu, już teraz budzi ona bardzo duże zainteres...
Czy można zaufać botom? Ryzyko rośnie, nie tylko z uwagi na tzw. halucynacje AI, ale też możliwość przejęcia kon...
Konflikt zbrojny między Izraelem a Iranem budzi obawy świata i jest tematem gorących międzynarodowych dyskusji d...
Od lipca rozpoczną się wypłaty nowego świadczenia - renty wdowiej. Wnioski można składać od stycznia tego roku....
To była ciężka noc dla mieszkańców wielu województw w kraju. Nad Polską przetoczyły się silne burze. Strażacy by...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas