Reklama

Nie opłaca się kraść iPhone'ów, nawet na części. Apple wprowadziło rewolucyjną zmianę

Złodziejom od dziś nie opłaca się kraść smartfonów Apple. Dotychczas iPhone'y kradziono dla części, ponieważ po zablokowaniu telefonu przez właściciela nie sposób było go uruchomić i odsprzedać.

Publikacja: 16.09.2024 11:58

Najnowszy iPhone 16 pro właśnie pojawił się w sklepach. Nie opłaca się już kraść iPhone'ów od 12 wzw

Najnowszy iPhone 16 pro właśnie pojawił się w sklepach. Nie opłaca się już kraść iPhone'ów od 12 wzwyż

Foto: Apple

Teraz jedyną nadzieją dla złodziei jest to, że właściciel iPhone'a jest mało obyty z technologią i w przypadku kradzieży albo zapomni włączyć tryb Utracony, albo da się go w jakiś sposób przekonać, by sam zdjął blokadę.

Według "Wall Street Journal" kradzieże iPhone'ów od teraz są zupełnie nieopłacalne. Od 16 września 2024 roku blokada aktywacji obejmie wszystkie komponenty telefonu oddzielnie. Teraz nawet jeśli jakaś zablokowana część zamienna trafi do nowego telefonu, wymusi na systemie jednorazowe logowanie do konta przypisanego telefonowi-dawcy. Jeśli nie otrzyma wymaganego hasła, po prostu pozostanie nieaktywna. Dziennik informuje, że funkcja ta będzie działała w iPhone'ach od modelu 12 wzwyż.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
IT
Miał być hit. Eksperci alarmują: ta przeglądarka to „bezprecedensowe zagrożenie”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
IT
Kradzież biżuterii z Luwru rozpala domysły. Lawina pytań
IT
Rolnicy otwierają pola dla Polaków. Ratują się przed „klęską urodzaju”
IT
Zainteresowanie Polaków Strefą Gazy gwałtownie rośnie. Czego szukają w sieci?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
IT
Firmy alarmują: to już koniec CV i rekrutacyjny chaos. ChatGPT w służbie kandydatów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama