Reklama

Przemysław Furlepa stanął na czele ING Hubs Poland

Z początkiem kwietnia Przemysław Furlepa rozpoczął pracę na stanowisku CEO ING Hubs Poland. Odpowiada za zarządzanie bieżącą działalnością i rozwój centrum kompetencyjnego świadczącego specjalistyczne usługi na rzecz innych jednostek z Grupy ING, zlokalizowanych w ponad 20 krajach.

Publikacja: 16.04.2025 12:15

Przemysław Furlepa

Przemysław Furlepa

Foto: ING Hubs Poland

r c

Przemysław Furlepa przez 8 lat pracował na kluczowych stanowiskach banku BNP Paribas. Kierował tam segmentem bankowości detalicznej i mikroprzedsiębiorstw w Polsce, innych krajach Europy oraz regionu Morza Śródziemnego i przewodniczył radzie nadzorczej BNP Paribas TFI. Wcześniej, przez 13 lat, odpowiadał za bankowość detaliczną i elektroniczną w ING Banku Śląskim.

„Grupa ING ukształtowała mnie jako finansistę, a jej kultura organizacyjna jest bliska wyznawanym przeze mnie wartościom. Rola szefa centrum kompetencyjnego ING w Polsce to z jednej strony możliwość wykorzystania mojego istniejącego doświadczenia w sektorze finansowym, a z drugiej – okazja do pogłębienia tego doświadczenia o zarządzanie jednostką wyspecjalizowaną w usługach technologicznych, operacyjnych i z zakresu modelowania ryzyka. To usługi, które w istotny sposób wpływają i będą wpływały na sposób, w jaki nasi klienci korzystają z oferowanych przez ING rozwiązań finansowych” - komentuje nowy CEO ING Hubs Poland w komunikacie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
IT
Zainteresowanie Polaków Strefą Gazy gwałtownie rośnie. Czego szukają w sieci?
IT
Firmy alarmują: to już koniec CV i rekrutacyjny chaos. ChatGPT w służbie kandydatów
IT
Uwaga na takie wiadomości WhatsApp. Wojska Obrony Cyberprzestrzeni wydały specjalny komunikat
IT
Cybermistrzostwa Europy ruszyły. Gospodarzem jest Warszawa
IT
„Dzień Chłopaka” wygra z „Dniem Kobiet”? To może być nowy hit e-handlu
Reklama
Reklama