Reklama

Biznes musi wiedzieć jakiej zmiany chce. Potem wkracza technologia

Transformacja cyfrowa jest napędzana przez trzy składowe. To cyberbezpieczeństwo, wysoka dostępność i data resiliency - mówi Marcin Gajdziński, dyrektor generalny IBM na Polskę i kraje bałtyckie.

Publikacja: 09.05.2022 22:54

Biznes musi wiedzieć jakiej zmiany chce. Potem wkracza technologia

Foto: rp.pl

Na jakie technologie warto obecnie stawiać?

To oczywiście pytanie z niezwykle pojemną odpowiedzią. Przestrzeń jest dowolnie otwarta. Zanim odpowiem pozwolę sobie zacytować moim zdaniem idealną puentę dla tegorocznego Europejskiego Kongresu Gospodarczego, a w szczególności dla paneli „Digitalizacja” i „Sztuczna inteligencja”. Pojawił się tam cytat z Jacka Welcha, który powiedział, że jeżeli twoje przedsiębiorstwo zmienia się wolniej aniżeli otoczenie, w którym funkcjonujesz, to fakt, że twoja firma jest martwa jest tylko kwestią czasu. A więc zmiana. Technologia umożliwia tę zmianę. Teraz jesteśmy w stanie dobrać z przebogatego portfela IBM praktycznie każde rozwiązanie adresujące dowolną potrzebę. Rzecz w tym, że przedsiębiorcy muszą uświadomić sobie co jest tą potrzebą, czyli w którym kierunku ta zmiana powinna być realizowana.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie i komentarze
Witold M. Orłowski: Włoska lekcja
Opinie i komentarze
Budowa własnych kompetencji cyfrowych, czyli jak radzić sobie z big techami
Opinie i komentarze
Jacek J. Wojciechowicz: Jak sztuczna inteligencja zmienia rynek pracy?
Opinie i komentarze
Sztuczna inteligencja i pszczoły
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Opinie i komentarze
Sztuczna inteligencja. Jak pogodzić innowacje z bezpieczeństwem i prywatnością?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama