Reklama
Rozwiń
Reklama

Biznes musi wiedzieć jakiej zmiany chce. Potem wkracza technologia

Transformacja cyfrowa jest napędzana przez trzy składowe. To cyberbezpieczeństwo, wysoka dostępność i data resiliency - mówi Marcin Gajdziński, dyrektor generalny IBM na Polskę i kraje bałtyckie.

Publikacja: 09.05.2022 22:54

Biznes musi wiedzieć jakiej zmiany chce. Potem wkracza technologia

Foto: rp.pl

Na jakie technologie warto obecnie stawiać?

To oczywiście pytanie z niezwykle pojemną odpowiedzią. Przestrzeń jest dowolnie otwarta. Zanim odpowiem pozwolę sobie zacytować moim zdaniem idealną puentę dla tegorocznego Europejskiego Kongresu Gospodarczego, a w szczególności dla paneli „Digitalizacja” i „Sztuczna inteligencja”. Pojawił się tam cytat z Jacka Welcha, który powiedział, że jeżeli twoje przedsiębiorstwo zmienia się wolniej aniżeli otoczenie, w którym funkcjonujesz, to fakt, że twoja firma jest martwa jest tylko kwestią czasu. A więc zmiana. Technologia umożliwia tę zmianę. Teraz jesteśmy w stanie dobrać z przebogatego portfela IBM praktycznie każde rozwiązanie adresujące dowolną potrzebę. Rzecz w tym, że przedsiębiorcy muszą uświadomić sobie co jest tą potrzebą, czyli w którym kierunku ta zmiana powinna być realizowana.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie i komentarze
Technologia w AI to tylko mała część sukcesu. Decydują ludzie i wizja
Opinie i komentarze
Rafał Rosiński: Polska jest poważnie traktowana w świecie nowych technologii
Opinie i komentarze
Michał Markiewicz: Polska ryzykuje spór przed TSUE o opłatę reprograficzną
Opinie i komentarze
Polska buduje „suwerenny” superkomputer AI. Jeden z najsilniejszych w Europie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie i komentarze
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek: Pieniądze to najmniejszy problem. W firmach brakuje świadomości
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama