Gdy gra staje się nośnikiem reklamy

Baner z logo Adidas na boisku piłkarskim w grze „FIFA” czy stojący na podjeździe willi Simsów samochód Renault to nie przypadek. To przemyślana strategia marketingowa, która ma zaprezentować nam produkt, a następnie zachęcić do jego zakupu.

Publikacja: 22.02.2023 11:57

Gry wykorzystywane do działań reklamowych stwarzają nieograniczony i powszechny dostęp do potencjaln

Gry wykorzystywane do działań reklamowych stwarzają nieograniczony i powszechny dostęp do potencjalnych klientów z całego świata, nie znając barier narodowościowych, wiekowych i językowych.

Foto: Adobe Stock

Nie od dziś wiadomo, że na skalę zainteresowania produktem wpływa sposób, w jaki zostanie on przedstawiony docelowym odbiorcom. Natężenie działań promocyjnych w telewizji i Internecie wywołuje jednak wśród nich powszechną niechęć. Spowodowało to potrzebę poszukiwania nowych kanałów działań reklamowych. Jednym z nich stały się gry: komputerowe, wideo i mobilne.

Reklama w grze czy gra reklamowa?

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie i komentarze
Prezes Związku Cyfrowa Polska: Plan dla AI w Europie Środkowo-Wschodniej
Opinie i komentarze
Minister cyfryzacji: Polska wyda rekordowo dużo na cyberbezpieczeństwo
Opinie i komentarze
Prezes Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej: To nie jest nasza wojna
Opinie i komentarze
Polskiego uczonego nazywają „Oppenheimerem AI". Ostrzega: AI może zagrozić demokracji
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Opinie i komentarze
Wiceprezes Amazon Web Services: Nie powinniśmy się bać sztucznej inteligencji