Reklama
Rozwiń
Reklama

Innowacyjność jest w DNA organizacji

Budowanie przewagi konkurencyjnej opartej na innowacyjności to klucz do sukcesu biznesowego i finansowego – pisze ekspertka.

Publikacja: 05.02.2018 21:00

Innowacyjność jest w DNA organizacji

Foto: 123RF

Organizacje, które swą strategię i dalekosiężne cele opierają na wprowadzaniu innowacji – wzorem Google’a, Netflixa, Atlassiana czy Spotify – wygrywają rynki globalne.

Jak stać się firmą innowacyjną? Czy innowacje to tylko kreatywność produktowa? Kto może być innowacyjny? Czy tylko małe, zwinne organizacje? Czy stabilne, duże instytucje mają szansę na wygraną w tym wyścigu?

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Technologie
AI zdecydowała, rosyjski gigant zwolni 20 proc. załogi. Tak Putin buduje „imperium”
Technologie
Sprzedaż „zabójców smartfonów” eksplodowała. Ten kraj wychodzi na prowadzenie
Technologie
Elon Musk: praca stanie się hobby, a bieda zniknie. Wystarczy dekada
Technologie
Sztuczny neuron działa jak ludzki mózg. Przełom, który zmieni robotykę i komputery
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Technologie
Dowody mrocznej strony AI. Współtwórca Anthropic ostrzega przed zagrożeniem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama