Kolorowa ulica, czyli czego chcą mieszkańcy polskich miast

Na rynku mamy sporą ilość nowych mieszkań. Może z ich sprzedażą nie ma kłopotów, za to deweloperzy dostali potężną broń w walce o przyciągnięcie uwagi potencjalnych nowych lokatorów.

Publikacja: 27.05.2019 11:31

Z takich formatów chętnie korzystają deweloperzy budynków komercyjnych, zwłaszcza centrów handlowych

Z takich formatów chętnie korzystają deweloperzy budynków komercyjnych, zwłaszcza centrów handlowych, jak również biurowców

Foto: mat. pras.

Mowa o digital signage, czyli cyfrowych nośnikach reklamowych, które postawione przy budynkach zmieniają osiedle analogowe w cyfrowe.

Według raportu firmy Marketsandmarkets w 2016 r. krajowy rynek rozwiązań digital signage miał wartość między 260 a 280 mln zł i rósł ok. 7–8 proc. rocznie. Z kolei wartość całego światowego rynku ma wynieść do 2023 r. niemal 33 mld dolarów. W Polsce wyraźnie widać, że zainteresowanie ekranami rośnie. Co więcej, wykorzystywane są w coraz to innych segmentach.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Technologie
AI Elona Muska w amoku. Grok obraża Muska, X i sam siebie
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Materiał Promocyjny
Tak zaawansowane technologie pomogły Andrzejowi Draganowi w stworzeniu futurystycznego teledysku Quebonafide
Technologie
Ten koncern obiecuje 3 tys. km zasięgu po 5 minutach ładowania. Nowa era baterii?
Technologie
Sztuczna inteligencja poprowadziła biznes. Zaskaujący wynik eksperymentu
Technologie
Rewolucja w elektronice. Powstał chip zaprojektowany technologią kwantową
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama