Reklama

Kolorowa ulica, czyli czego chcą mieszkańcy polskich miast

Na rynku mamy sporą ilość nowych mieszkań. Może z ich sprzedażą nie ma kłopotów, za to deweloperzy dostali potężną broń w walce o przyciągnięcie uwagi potencjalnych nowych lokatorów.

Publikacja: 27.05.2019 11:31

Z takich formatów chętnie korzystają deweloperzy budynków komercyjnych, zwłaszcza centrów handlowych

Z takich formatów chętnie korzystają deweloperzy budynków komercyjnych, zwłaszcza centrów handlowych, jak również biurowców

Foto: mat. pras.

Mowa o digital signage, czyli cyfrowych nośnikach reklamowych, które postawione przy budynkach zmieniają osiedle analogowe w cyfrowe.

Według raportu firmy Marketsandmarkets w 2016 r. krajowy rynek rozwiązań digital signage miał wartość między 260 a 280 mln zł i rósł ok. 7–8 proc. rocznie. Z kolei wartość całego światowego rynku ma wynieść do 2023 r. niemal 33 mld dolarów. W Polsce wyraźnie widać, że zainteresowanie ekranami rośnie. Co więcej, wykorzystywane są w coraz to innych segmentach.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Technologie
Komputery bez ekranów. Samsung i Google chcą zmienić sposób, w jaki widzimy świat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Technologie
Sztuczna inteligencja wykrywa choroby, zanim się pojawią. Medycyna wchodzi w nową erę
Technologie
Tak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje wojnę w Ukrainie. Nowy wyścig zbrojeń AI
Technologie
Naukowcy ujarzmili elektrony. Komputery i reaktory wejdą na nowy poziom
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Technologie
„Iluzja bezpieczeństwa AI”. Naukowcy ujawniają niepokojące dane o ChatGPT-5
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama