Aktualizacja: 30.05.2025 09:40 Publikacja: 15.12.2019 20:40
Foto: Luke MacGregor/Bloomberg
Z chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji. Badania Symetrii UX, firmy specjalizującej się w projektowaniu doświadczeń użytkownika, wskazują, że świadomość istnienia tej klasy wirtualnych asystentów wciąż jest w społeczeństwie niska. Ze słowem „chatbot” spotkało się bowiem 34 proc. respondentów, z których 53 proc. weszło w jakąkolwiek interakcję z takim oprogramowaniem.
CZYTAJ TAKŻE: Chatbot pierwszego kontaktu. Czy interniści będą potrzebni?
Nowo utworzone niemieckie Ministerstwo Cyfryzacji chce dać impuls do uniezależniania się Starego Kontynentu od o...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Na rynku dwunożnych robotów trwa zacięta walka o prymat – potęgę w tym zakresie budują Chińczycy oraz Elon Musk...
Chińczycy opracowali rozwiązanie, które potrafi przetwarzać obraz z odległości – system jest w stanie rozczytać...
Chińska Armia Ludowo-Wyzwoleńcza (PLA) opracowała innowacyjny karabinek elektromagnetyczny. Jak twierdzą jej inż...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Badacze z Chin opracowali przełomowe rozwiązanie, które sprawi, że zdobędziemy ponadludzkie możliwości. Nowators...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas