Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.07.2025 10:26 Publikacja: 15.12.2019 20:40
Foto: Luke MacGregor/Bloomberg
Z chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji. Badania Symetrii UX, firmy specjalizującej się w projektowaniu doświadczeń użytkownika, wskazują, że świadomość istnienia tej klasy wirtualnych asystentów wciąż jest w społeczeństwie niska. Ze słowem „chatbot” spotkało się bowiem 34 proc. respondentów, z których 53 proc. weszło w jakąkolwiek interakcję z takim oprogramowaniem.
CZYTAJ TAKŻE: Chatbot pierwszego kontaktu. Czy interniści będą potrzebni?
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Można się zwierzyć, poradzić, a nawet zlecić napisanie wiadomości kończącej związek. „AI jest zawsze dostępna. N...
Sam Altman, dyrektor generalny wiodącej firmy w dziedzinie AI, nakreślił przyszłość, w której sztuczna inteligen...
Niemieccy inżynierowie pracują nad przełomowymi procesorami fotonowymi – mają niemal 30-krotnie poprawić wydajno...
Firma Zepher Flight Labs opracowała bezzałogowiec, który jest niemal niewykrywalny dla radarów i systemów termow...
Sukces polskiego inżyniera, który niegdyś związany był z OpenAI. Przemysław Dębiak wygrał w prestiżowym konkursi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas