Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 07.10.2025 14:54 Publikacja: 15.12.2019 20:40
Foto: Luke MacGregor/Bloomberg
Z chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji. Badania Symetrii UX, firmy specjalizującej się w projektowaniu doświadczeń użytkownika, wskazują, że świadomość istnienia tej klasy wirtualnych asystentów wciąż jest w społeczeństwie niska. Ze słowem „chatbot” spotkało się bowiem 34 proc. respondentów, z których 53 proc. weszło w jakąkolwiek interakcję z takim oprogramowaniem.
CZYTAJ TAKŻE: Chatbot pierwszego kontaktu. Czy interniści będą potrzebni?
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
OpenAI wdraża pakiet nowych, imponujących możliwości swojego chatbota, a Google i Elon Musk już szykują mocną od...
Gdy wszyscy zachłysnęli się sztuczną inteligencją, z laboratoriów zaczęła wyłaniać się technologia, która może j...
Prof. Yoshua Bengio, jeden z pionierów sztucznej inteligencji, alarmuje: najnowsze eksperymenty pokazują, że AI...
Naukowcy osiągnęli przełom, wykorzystując sztuczną inteligencję do projektowania syntetycznych białek. Te przewy...
Zrobotyzowane pojazdy, wyposażone w liczne kamery, systemy termowizji i rozpoznawania tablic rejestracyjnych, a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas