Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy internet się rozpadnie? Przerażające prognozy dla cyfrowego świata

Internet wchodzący w interakcje z naszymi zmysłami, cyfrowy renesans, czy koniec technologicznych gigantów i globalnej sieci? Przyszłość człowieka w technologicznym świecie jest mglista.

Publikacja: 24.12.2019 16:20

Wizja świata przedstawiona w „Ready Player One”, filmie Stevena Spielberga,
staje się coraz bardziej

Wizja świata przedstawiona w „Ready Player One”, filmie Stevena Spielberga, staje się coraz bardziej realna

Foto: Warner Bros. Entertainment Polska

Świat cyfrowy, który przez ostatnie 30 lat rozwijał się niezależnie od regulacji, rządów i granic, może przejść do historii. Analitycy A.T. Kearney w najnowszym raporcie, który „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza, mówią o scenariuszu „rozpadu internetu na wiele podsieci”.

– Możemy spodziewać się tzw. kapitalizmu inwigilacyjnego i cyfrowego Dzikiego Zachodu – prognozuje Dawid Krzysiak, menedżer A.T. Kearney.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Technologie
Sztuczny neuron działa jak ludzki mózg. Przełom, który zmieni robotykę i komputery
Technologie
Dowody mrocznej strony AI. Współtwórca Anthropic ostrzega przed zagrożeniem
Technologie
Zaskakujące wyniki badań: AI miała znacząco przyspieszyć pracę, a ją spowalnia
Technologie
Tajemnica długowieczności. Sensacyjne wyniki badania naukowców
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Technologie
Przełom w ochronie balistycznej. Chińska tkanina bije kevlar na głowę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama