Reklama
Rozwiń
Reklama

Sztuczna inteligencja wybierze Ci burgera w McDonald`s

Najbardziej znana sieć restauracji fast food ma być jak Amazon. Właśnie ogłosiła największą transakcję od 20 lat. To zakup za 300 mln dolarów firmy Dynamic Yield, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia rozwiązań poprawiających zadowolenie klientów.

Publikacja: 26.03.2019 22:01

Restauracja McDonald`s w Nowym Jorku

Restauracja McDonald`s w Nowym Jorku

Foto: Bloomberg

Gastronomiczny koncern prowadzi modernizację swojej sieci. Plany wydatków na ten cel w samym 2019 roku opiewają na miliard dolarów, a dotyczą jedynie 2 tys. lokali w Stanach Zjednoczonych. Najnowsza inwestycja będzie skupiała się na unowocześnianiu obsługi klientów korzystających z oferty dla kierowców McDrive.

Firma Dynamic Yield ma za zadanie stworzenie cyfrowego, interaktywnego menu opartego o sztuczną inteligencję. Dostosuje ona dania do takich czynników jak pora dnia, aktualne oblężenie restauracji czy nawet pogoda panująca na zewnątrz. Nowy system ma też pomóc fast foodom w usprawnianiu zamawiania posiłków przez kierowców i rozładować korki przy restauracjach w godzinach szczytu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Technologie
„On mnie rozumie, rodzice nie". Nastolatki uciekają do chatbotów AI, a eksperci biją na alarm
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Technologie
AI nie słucha ludzi, którzy chcą ją wyłączyć. Zaskakujące wyniki testów
Technologie
Tak „doktor Bot” leczy Polaków. Czy AI zastąpi lekarza?
Technologie
ChatGPT, Gemini i inne boty AI to wyjątkowo groźne lizusy. Naukowcy biją na alarm
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Technologie
Polskie firmy coraz częściej myślą o suwerenności cyfrowej
Reklama
Reklama