Kolorowa ulica, czyli czego chcą mieszkańcy polskich miast

Na rynku mamy sporą ilość nowych mieszkań. Może z ich sprzedażą nie ma kłopotów, za to deweloperzy dostali potężną broń w walce o przyciągnięcie uwagi potencjalnych nowych lokatorów.

Publikacja: 27.05.2019 11:31

Z takich formatów chętnie korzystają deweloperzy budynków komercyjnych, zwłaszcza centrów handlowych

Z takich formatów chętnie korzystają deweloperzy budynków komercyjnych, zwłaszcza centrów handlowych, jak również biurowców

Foto: mat. pras.

Mowa o digital signage, czyli cyfrowych nośnikach reklamowych, które postawione przy budynkach zmieniają osiedle analogowe w cyfrowe.

Według raportu firmy Marketsandmarkets w 2016 r. krajowy rynek rozwiązań digital signage miał wartość między 260 a 280 mln zł i rósł ok. 7–8 proc. rocznie. Z kolei wartość całego światowego rynku ma wynieść do 2023 r. niemal 33 mld dolarów. W Polsce wyraźnie widać, że zainteresowanie ekranami rośnie. Co więcej, wykorzystywane są w coraz to innych segmentach.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Technologie
Kwantowe systemy nawigacji zastąpią łatwy do zakłócania GPS. Rosja ma problem
Technologie
Pierwsze takie połączenie w Polsce. Armia sięga po technologię kwantową
Technologie
Naukowcy stworzyli bezpieczne i super wydajne baterie. Dodali składnik... ubrania
Technologie
Kilka minut zamiast miliona lat. Superkomputery pokonane
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Technologie
Humanoidy wchodzą do sklepów? Sprzedaż rusza lada moment, znamy ceny
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń