Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.08.2025 11:58 Publikacja: 28.02.2023 01:42
ChatGPT zdobył milion nowych użytkowników w zaledwie pięć dni. Spotify i Instagramowi zajęło to kilka miesięcy. W styczniu br. ChatGPT miał już 100 mln aktywnych użytkowników. Na taki poziom lider rynku aplikacji – TikTok – pracował przez trzy kwartały
Foto: afp
Od czasu premiery ChatGPT mijają trzy miesiące i widać, że świat oszalał na punkcie konwersacyjnej AI. Kolejne biznesy sięgają po algorytmy od OpenAI, a o skali popularności tego rewolucyjnego rozwiązania mogą świadczyć najnowsze dane. Wynika z nich, że popularność aplikacji Bing, po integracji przez Microsoft tej wyszukiwarki z botem, skoczyła o ponad 1800 proc. Jak wskazuje serwis AppMagic, jeszcze w styczniu aplikacji Bing próżno było szukać w grupie 3 tys. najczęściej ściąganych apek w App Store, z liczbą instalacji na poziomie 400 tys. miesięcznie. W lutym, po ogłoszeniu scalenia ChatGPT z Bing, popyt na aplikację wystrzelił, a wynik osiągnięty w styczniu został pobity w zaledwie dwa dni.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Praca w kosmosie i dwudniowy dzień pracy to pomysły, które nie mieszczą się w głowie współczesnym ludziom i brzm...
Już za rok na chiński rynek ma trafić humanoidalny robot surogatka ze sztuczną macicą, zdolny do donoszenia ciąż...
Mężczyzna spędził w szpitalu trzy tygodnie po tym, gdy zapytał ChatGPT, czym można zastąpić chlorek sodu, czyli...
Konto Groka na platformie X zostało zawieszone. Powód? Mowa nienawiści. Tym razem bot zaczął wygłaszać kontrower...
Prawdziwy przełom w dziedzinie robotyki, porównywalny do obecnego boomu na AI, nastąpi już za dwa lata. Chiny mo...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas