Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.06.2023 21:00 Publikacja: 06.06.2023 01:36
Voiceboty rozpychają się w firmach – przejmują obowiązki w zakresie obsługi klienta i komunikacji, a także automatyzują działania w obszarze marketingu czy rekrutacji
Foto: AdobeStock
Proces projektowania i szkolenia inteligentnego asystenta głosowego obejmuje wiele etapów, począwszy od wyboru płci voicebota czy tonu brzmienia, poprzez personalizację, po tworzenie bazy potencjalnych pytań, właściwych odpowiedzi oraz możliwych zachowań i reakcji. Eksperci podkreślają, że bot powinien charakteryzować się właściwym poziomem ludzkiej naturalności, choć równocześnie powinien zapobiegać wywoływaniu u dzwoniącego fałszywego przekonania, że dialog odbywa się pomiędzy dwoma osobami, co mogłoby prowadzić do nieporozumień i fiaska konwersacji - radzą eksperci.
Naukowcy z University of Texas w Austin opracowali innowacyjny e-tatuaż, który może m.in. zrewolucjonizować bezp...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
System laserowy do zwalczania dronów, używany przez rosyjską jednostkę obrony powietrznej Koczownik, do złudzeni...
Uzupełni kosmetyki w łazience, wyczyści toaletę, odkurzy pokój i wyrzuci śmieci – Zerith H1 sprawia, że deficyt...
Ukraina rozpoczęła produkcję dronów przechwytujących, które będą zwalczać irańskie bezzałogowce Shahed produkowa...
Sztuczna inteligencja w szybkim tempie przyjmuje rolę „cyfrowego pomocnika”, źródła informacji, doradcy i wykona...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas