Voicebot rozumie intencje. ChatGPT rewolucjonizuje obsługę klientów

Integracja z ChatGPT zwiększa poziom zadowolenia klientów z firmowej infolinii do 90 proc. i zmniejsza liczbę połączeń przekazywanych agentom z 15 do 5 proc.

Aktualizacja: 10.06.2023 21:00 Publikacja: 06.06.2023 01:36

Voiceboty rozpychają się w firmach – przejmują obowiązki w zakresie obsługi klienta i komunikacji, a

Voiceboty rozpychają się w firmach – przejmują obowiązki w zakresie obsługi klienta i komunikacji, a także automatyzują działania w obszarze marketingu czy rekrutacji

Foto: AdobeStock

Proces projektowania i szkolenia inteligentnego asystenta głosowego obejmuje wiele etapów, począwszy od wyboru płci voicebota czy tonu brzmienia, poprzez personalizację, po tworzenie bazy potencjalnych pytań, właściwych odpowiedzi oraz możliwych zachowań i reakcji. Eksperci podkreślają, że bot powinien charakteryzować się właściwym poziomem ludzkiej naturalności, choć równocześnie powinien zapobiegać wywoływaniu u dzwoniącego fałszywego przekonania, że dialog odbywa się pomiędzy dwoma osobami, co mogłoby prowadzić do nieporozumień i fiaska konwersacji - radzą eksperci.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Technologie
Człowiek z naklejką na czole. Amerykanie mają sposób na zmęczenie
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Technologie
Potężna broń Rosji okazała się chińską. To zła wiadomość dla Ukrainy
Technologie
Pokojówka przyszłości odmieni hotele. Ten robot nie tylko sprząta
Technologie
Ukraina może w końcu odeprzeć rosyjskie drony. Pomoc z zaskakującej strony
Technologie
AI wchodzi już w każdy kąt. Cyfrowy asystent najlepszym przyjacielem człowieka