Reklama

Voicebot rozumie intencje. ChatGPT rewolucjonizuje obsługę klientów

Integracja z ChatGPT zwiększa poziom zadowolenia klientów z firmowej infolinii do 90 proc. i zmniejsza liczbę połączeń przekazywanych agentom z 15 do 5 proc.

Aktualizacja: 10.06.2023 21:00 Publikacja: 06.06.2023 01:36

Voiceboty rozpychają się w firmach – przejmują obowiązki w zakresie obsługi klienta i komunikacji, a

Voiceboty rozpychają się w firmach – przejmują obowiązki w zakresie obsługi klienta i komunikacji, a także automatyzują działania w obszarze marketingu czy rekrutacji

Foto: AdobeStock

Proces projektowania i szkolenia inteligentnego asystenta głosowego obejmuje wiele etapów, począwszy od wyboru płci voicebota czy tonu brzmienia, poprzez personalizację, po tworzenie bazy potencjalnych pytań, właściwych odpowiedzi oraz możliwych zachowań i reakcji. Eksperci podkreślają, że bot powinien charakteryzować się właściwym poziomem ludzkiej naturalności, choć równocześnie powinien zapobiegać wywoływaniu u dzwoniącego fałszywego przekonania, że dialog odbywa się pomiędzy dwoma osobami, co mogłoby prowadzić do nieporozumień i fiaska konwersacji - radzą eksperci.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Technologie
Przełom w medycynie. Kwanty i superkomputery przyspieszą odkrycia o dekady
Technologie
AI doomerzy ostrzegają: Sztuczna inteligencja nas zniszczy. I podają datę
Technologie
Poważny incydent z chatbotem AI od Elona Muska. „Katastrofa prywatności"
Technologie
„Sowa” dostarczy paczkę. Tak wyglądają drony przyszłości z AI
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Technologie
Szef działu AI w Microsoft alarmuje: Ludzkość nie jest na to gotowa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama