Reklama
Rozwiń
Reklama

Porażka mięsa hodowanego w laboratorium. Naukowcy myślą teraz o owadach

Restauracje zrezygnowały z serwowania dań z mięsa tworzonego bez udziału zwierząt. Producentów przytłaczają wysokie koszty produkcji, ale się nie poddają.

Aktualizacja: 07.02.2024 09:23 Publikacja: 06.02.2024 08:10

Przestawienie się na mięso z laboratorium ograniczy zużycie energii i emisję gazów cieplarnianych Ad

Przestawienie się na mięso z laboratorium ograniczy zużycie energii i emisję gazów cieplarnianych AdobeStock

Foto: 705651192

Lipiec 2023 roku miał być przełomowym momentem dla coraz liczniejszych spółek produkujących mięso z laboratorium. Po raz pierwszy mięso stworzone bezpośrednio z komórek kurczaka trafiło do menu w dwóch amerykańskich restauracjach po tym, jak dwa kalifornijskie start-upy otrzymały zielone światło od Departamentu Rolnictwa USA zezwalającego na jego sprzedaż i konsumpcję.

Menu degustacyjne kosztuje 150 dolarów

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Technologie
Konkurs na technologiczne słowo roku rozstrzygnięty. Silne piętno AI
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Technologie
ChatGPT wkracza na nowe tereny. Rzuca wyzwanie Amazonowi i Google
Technologie
Pisarze w egzystencjalnym kryzysie. Czy AI ich zastąpi?
Technologie
AI zdecydowała, rosyjski gigant zwolni 20 proc. załogi. Tak Putin buduje „imperium”
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Technologie
Sprzedaż „zabójców smartfonów” eksplodowała. Ten kraj wychodzi na prowadzenie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama