Reklama
Rozwiń
Reklama

Sztuczna inteligencja rozgryzie emocje każdego. Nowa broń nie tylko dla sklepów

Naukowcy stworzyli technologię rozpoznawania ludzkich emocji w czasie rzeczywistym, co przyspieszy rozwój cyfrowych asystentów, humanoidów i daje szansę sklepom czy serwisom streamingowym na oferowanie dedykowanych danej osobie ofert i promocji.

Publikacja: 27.02.2024 18:54

Inteligentne algorytmy uczą się ludzkich emocji, a w efekcie skrócą dystans między technologią a czł

Inteligentne algorytmy uczą się ludzkich emocji, a w efekcie skrócą dystans między technologią a człowiekiem

Foto: Adobe Stock

Naukowcy z Narodowego Instytutu Nauki i Technologii w południowokoreańskim Ulsan opracowali taką technologię, tworząc urządzenie w rodzaju maski. Udało się je zintegrować z systemem wykrywania zmian położenia mięśni twarzy i wibracji strun głosowych. Pozwoliło to na identyfikację emocji w czasie rzeczywistym. Zdaniem naukowców jest to pierwsze tego typu urządzenie w historii.

AI bada mięśnie i głos

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Technologie
To rewolucja w stoczniach. Niezwykle wytrzymały kadłub z drukarki 3D gotowy w cztery dni
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Technologie
Co dziesiąty wystąp! Badacze MIT ujawniają, ilu pracowników już dziś może zastąpić AI
Technologie
Konkurs na technologiczne słowo roku rozstrzygnięty. Silne piętno AI
Technologie
ChatGPT wkracza na nowe tereny. Rzuca wyzwanie Amazonowi i Google
Technologie
Pisarze w egzystencjalnym kryzysie. Czy AI ich zastąpi?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama