Operator sieci Carrefour Mova przekroczył liczbę 100 tys. kart SIM w swojej wirtualnej sieci komórkowej. – Wchodząc na polski rynek wirtualnej telefonii komórkowej, zapowiedzieliśmy zdobycie 100 tys. klientów w ciągu roku. Plan ten udało nam się zrealizować w czasie krótszym, niż się spodziewaliśmy – podała w komunikacie przesłanym do rpkom.pl spółka. Oznacza to, że barierę 100 tys. spółka przekroczyła jeszcze na wiosnę. Na polskim rynku bowiem działa od kwietnia 2008 r.

Liczbę aktywnych klientów operator określa jako „satysfakcjonującą”, ale nie chce rozstrzygnąć, czy 100 tys. to liczba aktywnych kart SIM, czy klientów regularnie doładowujących konta. Wedle naszych informacji jednak chodzi o to drugie. Usługi Carrefour Mova oferowane są w modelu pre-paid i na razie operator nie zamierza wprowadzać oferty kontraktowej, choć nie odrzuca takiej możliwości.

Carrefour Mova, to marka pod jaką usługi komórkowe świadczy na polskim rynku CP Telecom – wspólne przedsięwzięcia Carrefoura oraz belgijskiej firmy Effortel, tzw. enablera usług komórkowych.