Ruszyła też już kampania nowej platformy powstałej z połączenia platformy cyfrowej „n” i Cyfry+. O szczegółach nowej oferty wciąż niewiele jednak wiadomo. W rozmowie wyemitowanej w sobotni poranek w TVN Anting zapowiada, że oferta ma być „elastyczna” i że będzie obejmowała wiele pakietów programowych, co – zdaniem analityków – jest logicznym działaniem mającym na celu utrzymanie przy firmie zarówno dotychczasowych klientów „n’, jak i Cyfry+. – Można się spodziewac mnogości pakietów – to pomoże firmie poradzić sobie z problemem już posiadanych klientów, którzy mają je wykupione albo u jednego, albo u drugiego dotychczasowego operatora. To pomoże zniwelować ich odpływ przy wprowadzanych zmianach – uważa Waldemar Stachowiak, analityk Ipopema Securities.

Branża nie spodziewa się natomiast po nowej ofercie obniżek cen. –Taki ruch byłby błędny. Patrząc na średni przychód z jednego abonenta, który w „n” i Cyfrze+ jest wyższy niż w Cyfrowym Polsacie, jest to chyba nierealne – mówi Stachowiak. Temu, że nowe pakiety nC+ miałyby być tańsze niż dotychczasowe oferowane przez „n” i Cyfrę+ zaprzeczał też w rozmowie z rpkom.pl Markus Tellenbach, prezes TVN (spółka jest współwłaścicielem nC+).  Branżę interesuje tez, jak zostanie rozwiązany problem pakietowania usług telewizyjnych w obu firmach z dostępem do Internetu. Cyfra+ współpracowała przy tym z Playem, a „n”  – z TP SA. – Ten problem już jest rozwiązany, ale pozwólmy zarządowi nC+ samodzielnie ogłosić całą politykę dotyczącą i Internetu i punktów sprzedaży – mówił niedawno Markus Tellenbach.

TVN nie podał na ostatniej konferencji wyników „n” – analitycy spodziewają się, że firma była w całym 2012 troku na minusie na poziomie EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją – red.) i mogła mieć ok. 1 mln abonentów. Cyfra+ nie podaje liczny swoich klientów, ostatnie dane mówiły o ok. 1,6 mln klientów spodziewanych na koniec 2011 roku. Cyfrowy Polsat zamknął III kw. ubiegłego roku z 3,56 mln abonentów.