Aktualizacja: 16.05.2025 10:13 Publikacja: 13.08.2013 16:21
Multimedia Polska, trzeci co do wielkości operator telewizji kablowej w Polsce, zanotował prawie 31 tys. zarejestrowanych użtytkowników swojego internetowego serwisu wideo mmtv.pl – podała firma. Z tej liczby ponad 12 tys. osób, to również klienci innych usług telekomunikacyjnych sieci kablowej.
Multimedia uruchomiły serwis mmtv.pl w marcu 2011 r., jako metodę na zajęcie miejsca na rynku OTT, jak również sposób na wzbogacenie oferty dla swoich abonentów. Katalog VOD serwisu jest bowiem dostępny dla wszystkich internautów, natomiast streaming online wybranych liniowych kanałów telewizyjnych, tylko dla abonentów pakietów telewizyjnych Multimediów. Operator nie chce ujawnić informacji, jaką miesięcznie notuje liczbę strumieni wideo z tego serwisu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas