Multimedia Polska, trzeci co do wielkości operator telewizji kablowej w Polsce, zanotował prawie 31 tys. zarejestrowanych użtytkowników swojego internetowego serwisu wideo mmtv.pl – podała firma. Z tej liczby ponad 12 tys. osób, to również klienci innych usług telekomunikacyjnych sieci kablowej.

Multimedia uruchomiły serwis mmtv.pl w marcu 2011 r., jako metodę na zajęcie miejsca na rynku OTT, jak również sposób na wzbogacenie oferty dla swoich abonentów. Katalog VOD serwisu jest bowiem dostępny dla wszystkich internautów, natomiast streaming online wybranych liniowych kanałów telewizyjnych, tylko dla abonentów pakietów telewizyjnych Multimediów. Operator nie chce ujawnić informacji, jaką miesięcznie notuje liczbę strumieni wideo z tego serwisu.

Wczoraj Multimedia poinformowały również o publikacji mobilnej aplikacji, która ma stanowić tabletowo-smartfonowy interfejs do serwisu mmtv.pl. Transmisja z tego serwisu pomyślana jest głównie do domowych sieci WiFi. Choć Multimedia oferują mobilny dostęp do internetu w sieci Playa, to transfer danych z mmtv.pl rozliczany jest jak transfer ze wszystkich innych usług internetowych.