TelForceOne dynamicznie zwiększa sprzedaż

Publikacja: 28.08.2014 20:29

TelForceOne zaprezentowała wyniki finansowe i sprzedażowe za drugi kwartał bieżącego roku. Firma zajmująca się produkcją, dystrybucją i importem urządzeń mobilnych wypracował w połowie roku 3,37 mln złotych skonsolidowanego zysku netto. To zdecydowanie lepszy wynik niż osiągnięte w analogicznym okresie zeszłym roku 1,46 mln zł.

Zysk operacyjny wyniósł 6,1 mln złotych, co oznacza około 90-proc. wzrost w stosunku do roku poprzedniego, kiedy pierwsze półrocze dało 3,3 mln zł. .

Grupa w rubryce przychody ze sprzedaży wpisać może wyniki 126,9 mln złotych, podczas gdy w zeszłym roku wynik ten wyniósł 65,5 mln złotych za analogiczny okres.

Co istotne o 75 proc. wzrosła sprzedaż telefonów komórkowych sprzedawanych przez firmę w stosunku do pierwszego półrocza 2013.

Jest to konsekwencja wprowadzenia na rynek smartfonów marki myPhone, których pierwsze egzemplarze miały premierę jesienią 2013 roku.

Firma, która walczy o pozycję na rynku inteligentnych telefonów niskiej i średniej półki cenowej, rozszerza swoje portfolio zarówno klasycznych telefonów, z którymi najsilniej jest kojarzona, jak i smartfonów, których kolejne modele, jak wynika z rozmów z przedstawicielami firmy i komentarzy w mediach społecznościowych zostały przyjęte z entuzjazmem (np. Cube).

W nadchodzących miesiącach pojawić się mają kolejne modele z logiem myPhone, które, zdaniem zarządzających, wpłyną na podtrzymanie trendów w grupie.

TelForceOne zaprezentowała wyniki finansowe i sprzedażowe za drugi kwartał bieżącego roku. Firma zajmująca się produkcją, dystrybucją i importem urządzeń mobilnych wypracował w połowie roku 3,37 mln złotych skonsolidowanego zysku netto. To zdecydowanie lepszy wynik niż osiągnięte w analogicznym okresie zeszłym roku 1,46 mln zł.

Zysk operacyjny wyniósł 6,1 mln złotych, co oznacza około 90-proc. wzrost w stosunku do roku poprzedniego, kiedy pierwsze półrocze dało 3,3 mln zł. .

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu