TK Telekom: PKP wydłuża terminy dla inwestorów

Publikacja: 07.11.2014 09:52

Do 14 listopada przyjmowane będą zgłoszenia potencjalnych inwestorów zainteresowanych zakupem TK Telekom – poinformowały dziś PKP w ogłoszeniu opublikowanym na łamach „Rzeczpospolitej”. Pierwotnie firma mCorporate Finance miała przyjmować zgłoszenia do końca października.

Termin składania ofert wstępnych przesunięty został jednocześnie z 19 listopada do 26 listopada.

PKP może wybrać jeden lub więcej podmiotów, z którymi podejmie potem negocjacje.

Przy ostatniej próbie prywatyzacji TK Telekom, firmą interesowały się m.in.: GTS Poland, Netia, Exatel oraz Hawe w konsorcjum z IT Polpagerem, kojarzonym z grupą Zygmunta Solorza-Żaka.

Dziś „Puls Biznesu” napisał, że Solorz-Żak będzie przyglądać się transakcji, ale to nie oznacza, że będzie chciał kupić TK Telekom. Kolejowym telekomem miałaby interesować się również spółka Carlosa Slima, którego forpocztą w regionie jest Telekom Austria.

Adam Sawicki, prezes Netii pytany w czwartek o zainteresowanie TK Telekom mówił, że aby na to pytanie odpowiedzieć, najpierw chciałby się dowiedzieć, co TK Telekom posiada i co jest sprzedawane wraz z tą firmą.

wsp. ziu

Do 14 listopada przyjmowane będą zgłoszenia potencjalnych inwestorów zainteresowanych zakupem TK Telekom – poinformowały dziś PKP w ogłoszeniu opublikowanym na łamach „Rzeczpospolitej”. Pierwotnie firma mCorporate Finance miała przyjmować zgłoszenia do końca października.

Termin składania ofert wstępnych przesunięty został jednocześnie z 19 listopada do 26 listopada.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Co czeka zarządców budynków w regulacjach elektromobilności?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu