250 tys. nowych klientów T-Mobile Usługi Bankowe

Publikacja: 07.05.2015 12:25

Po pierwszym roku działalności T-Mobile Usługi Bankowe ma 500 tys. klientów – poinformował T-Mobile Polska. Komórkowy operator realizuje projekt we współpracy z Alior Bankiem, a marka T-Mobile Usługi Bankowe w maju ub.r. zastąpiła markę Alior Sync, przejmując na starcie użytkowników usług pod tym brandem. Było ich wówczas około 250 tys., a to oznacza, że w ciągu roku z TUB skorzystało około 250 tys. osób.

Dla porównania, z Orange Finanse (projekt telekomu i mBanku) skorzystało w I kw. br. 54 tys. nowych klientów, a od startu usług w październiku ub.r. do końca marca pozyskał 90 tys. klientów usług finansowych.

Alior Bank liczył, że w ciągu 5 lat pozyska 2 mln klientów (400 tys. rocznie), głównie spośród klientów T-Mobile. Aby bank mógł zrealizować ten cel, T-Mobile odpowiedzialny za marketing TUB zapewne będzie musiał zintensyfikować akcję promocyjną.

Usługi bankowości mobilnej T-Mobile i Alioru dostępne są w kanałach zdalnych, w tym mobilnych, ale klienci mają do dyspozycji także sieć kilkuset punktów sprzedaży T-Mobile, w których mogą założyć konto.

Dla  klientów oczekujących szerszej obsługi w kanałach naziemnych, w wybranych salonach i sklepach T-Mobile powstały 133 punkty, w których można zasięgnąć porady konsultanta, jak i skorzystać z oferty kredytowej.

Cytowany w komunikacie prasowym Igor Matejov, członek zarządu T-Mobile Polska zapowiada, że nowe produkty, które już niedługo operator przedstawi klientom.

Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu