Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.07.2025 08:56 Publikacja: 30.01.2012 23:15
Choć Telekomunikacja Polska przygotowuje się rebrandingu na Orange, jej właściciel nadal wysoko wycenia tradycyjną markę TP – wynika z analizy sprawozdań grupy France Telecom.
W czerwcu ubiegłego roku, marka TP zajmowała poczesne miejsce wśród znaków towarowych zagranicznych spółek FT. Właściciel wyceniał ją na 200 mln euro (dziś w przeliczeniu około 860 mln zł), a kwota ta podwyższała wartość jego majątku. W czerwcu ub.r. wartość marki TP w bilansie grupy FT była zaledwie o 1 mln euro niższa niż w grudniu 2010 r., a w porównaniu z poprzednimi dwoma latami nawet wyższa. W 2008 r. francuska grupa wyceniła brand na 192 mln euro, a rok później na 194 mln euro.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas