Multimedia mają 120 tys. abonentów Triple Play

Publikacja: 09.01.2013 15:10

120 tys. abonentów kablówki Multimedia Polska korzystało w końcu grudnia 2012 r. z pakietu trzech usług (Triple Play), o 13 proc. więcej niż w 2011 r. – poinformowała rpkom.pl firma kierowana przez Andrzeja Rogowskiego. To oznacza, że w IV kw. ub.r. kablówce przybyło około 3 tys. użytkowników Triple Play.

Jak zapowiada Andrzej Rogowski, Multimedia Polska w br. chcą mocno postawić na usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu. Jeszcze w tym kwartale operator ma zdobyć 500-tys. abonenta usługi.

III kw. 2012 r. firma zakończyła z 467 tys. internetowych RGU.

– Spodziewam się, że ten rok nie powinien obfitować w znaczące zmiany na całym rynku mediów i telekomunikacji, w tym także szerokopasmowego dostępu do internetu – uważa Andrzej Rogowski. – W przypadku Multimedia Polska oczekuję jednak, że to właśnie ta usługa będzie motorem napędowym wzrostu wyników spółki. Jednym z kluczowych elementów naszej strategii produktowej jest znaczące podniesienie prędkości preferowanych pakietów i koncentrację na usługach 30, 60 i 120MB, w czym upatruję możliwość  maksymalizacji sprzedaży usług internetowych – dodał.

Rogowski zapowiada też, że celem firm jest zdynamizowanie sprzedaży usługi telewizji cyfrowej. Uważa, że przyczyni się do tego możliwość zakupu telewizji cyfrowej bez pakietu analogowego. Liczy on, że Multimediom uda się przekonać do oferty telefonii stacjonarnej więcej klientów.

– W segmencie usług głosowych zakładamy utrzymanie poziomu przychodów, co przy wymuszanym przez rynek spadku ARPU w tym segmencie, możliwe będzie poprzez wzrost liczby sprzedawanych usług, zwłaszcza jeśli zapowiadane zmiany stawek MTR wejdą w życie. Byłoby to korzystne dla naszych abonentów i zachęciłoby do „powrotu” wielu klientów do korzystania z usług stacjonarnych – ocenia prezes spółki.

Po trzech kwartałach 2012 r. przychody Multimediów z usług głosowych wyniosły 94,2 mln zł, o 4 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2011 roku.

120 tys. abonentów kablówki Multimedia Polska korzystało w końcu grudnia 2012 r. z pakietu trzech usług (Triple Play), o 13 proc. więcej niż w 2011 r. – poinformowała rpkom.pl firma kierowana przez Andrzeja Rogowskiego. To oznacza, że w IV kw. ub.r. kablówce przybyło około 3 tys. użytkowników Triple Play.

Jak zapowiada Andrzej Rogowski, Multimedia Polska w br. chcą mocno postawić na usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu. Jeszcze w tym kwartale operator ma zdobyć 500-tys. abonenta usługi.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu