Deezer chce powalczyć o użytkowników promocjami

Krótko przed wejściem na polski rynek konkurencyjnego serwisu muzycznego Spotify rusza z półrocznym okresem darmowym

Publikacja: 15.01.2013 15:08

Deezer chce powalczyć o użytkowników promocjami

Foto: ROL

W Polsce Deezer działa na dwa fronty. Dostępny jest standardowo w Internecie, jak inne tego typu serwisy, ale ma też ofertę powiązaną z abonamentami dla klientów sieci Orange.

W tej pierwszej odsłonie firma właśnie zapowiedziała półroczny okres darmowego dostępu. Nietrudno zgadnąć, że przypadnie on na czas startu innego dużego międzynarodowego gracza na polskim rynku – serwisu Spotify.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa