540 osób odejdzie z Orange Customer Service

Publikacja: 31.01.2013 11:10

Orange Customer Service, spółka zależna grupy TP, zmniejszy zatrudnienie o 540 osób (około 9 proc. wszystkich – red.) – wynika z informacji PAP.

– Wszystkie związki zawodowe działające w TP zaakceptowały w środę porozumienie w tej sprawie – poinformował agencję Robert Materna, przewodniczący Związku Zawodowego „Błękitna Linia”.

Według niego, we wtorek odbyło się spotkanie, na którym wszystkie związki zawodowe podpisały porozumienie dotyczące zmniejszenia zatrudnienia w Orange Customer Service. Wcześniej spółka planowała redukcję zatrudnienia o 760 osób.

Wszyscy zwalniani otrzymają takie same odprawy jak te, które są wypłacane pracownikom TP w ramach programu dobrowolnych odejść. Redukcje w OCS zaczną się 10 lutego.

OCS powstało z połączenia pionów obsługi klienta Centertela i TP. Zgodnie z KRS, w 2011 r. wypracowało 704 mln zł przychodów i 174 mln zł zysku netto. Zatrudnienia, z pracownikami czasowymi, ok. 6 tys. osób.

Grupa TP nie komentuje informacji o cięciach w OCS.

Orange Customer Service, spółka zależna grupy TP, zmniejszy zatrudnienie o 540 osób (około 9 proc. wszystkich – red.) – wynika z informacji PAP.

– Wszystkie związki zawodowe działające w TP zaakceptowały w środę porozumienie w tej sprawie – poinformował agencję Robert Materna, przewodniczący Związku Zawodowego „Błękitna Linia”.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu