Na warszawskim lotnisku Okęcie udostępniono podróżnym bezprzewodowy dostęp do Internetu. Mogą z niego korzystać pasażerowie posiadających karty pokładowe.

Sieć obejmującą swoim zasięgiem Terminal A (całą strefę zastrzeżoną, salony Executive Lounge i VIP oraz część ogólnodostępną) oraz Terminal General Aviation zbudowała dla Portów Lotniczych firma NextiraOne. Sygnał wi-fi emitowany jest przez 54 punkty dostępowe pracujące w standardach 802.11 a/b/g/n. Umożliwia to jednoczesne korzystanie z sieci przez około 1 tys. osób.

Każdy użytkownik otrzyma bezpłatny dostęp do Internetu na okres 30 min z maksymalną przepustowością 1024 kb/s, bez możliwości ponownego zalogowania się po upłynięciu tego czasu (wyjątkiem są Salony VIP i ExL w których można korzystać z sieci przez cztery godziny). Korzystanie z usługi umożliwia zestaw loginów i haseł, które można uzyskać w sześciu specjalnych Infokioskach rozlokowanych na terenie Terminala A po zeskanowaniu kodu kreskowego 2D z karty pokładowej (papierowej lub z telefonu komórkowego) lub poprzez SMS, po uprzednim wysłaniu takiego żądania ze specjalnej strony www (wifi.lotnisko-chopina.pl) po wypełnieniu formularza i potwierdzeniu że jest się pasażerem (wymóg prawny). Następnie konieczne jest (w obu powyższych przypadkach) zalogowanie się poprzez ten sam portal www za pomocą otrzymanego loginu i hasła.

Koszty bezpłatnego dostępu pasażerów do Internetu na Lotnisku Chopina początkowo pokrywać będą z własnego budżetu Porty Lotnicze (m.in.  koszt sms-ów, łącz internetowych, serwisu, materiałów eksploatacyjnych itp.), ale z czasem ciężar finansowania lotnisko chce przerzucić  na firmy zewnętrzne, mp pozyskując reklamy na strony startowe.