– Po ostatnich testach możemy potwierdzić, że przywróciliśmy pełną funkcjonalności dekodera Horizon – informuje dziś Michał Fura, rzecznik UPC Polska w nawiązaniu do awarii, która trwała w ostatnich dniach.

– Nasi specjaliści intensywnie pracowali, by wyeliminować nieoczekiwane zakłócenia, które pojawiły się podczas prac związanych z rozwojem platformy Horizon. Najczęściej podczas oglądania pojawiały się informacje o trybie awaryjnym, informacja o wyświetlanym programie, a w niektórych przypadkach mogły wystąpić ograniczenia z dostępem. Za powstałe niedogodności jeszcze raz serdecznie przepraszamy! – napisał rzecznik na stronie www operatora.

– Zdając sobie sprawę z niedogodności, w ramach przeprosin udostępnimy wszystkim klientom Horizona filmowy Pakiet Cinemax bez opłat na trzy miesiące. Pakiet Cinemax zostanie aktywowany w ciągu 24 godzin i znajdą go Państwo na kanałach 242 i 243. W przypadku klientów, którzy już ten pakiet posiadają, opłata nie zostanie pobrana – informuje Fura.