Aktualizacja: 10.05.2025 15:07 Publikacja: 18.11.2019 19:26
Foto: Fotolia.com
Na infolinii do obsługi klientów Orange Polska pierwszy telefon odbiera Max – przedstawiciel sztucznej inteligencji. T-Mobile Polska przygotowuje trzyletni plan cyfryzacji organizacji. Niemal wszystkie telekomy chwalą się, że ich użytkownicy coraz częściej do obsługi używają specjalnej aplikacji. Play podał niedawno, że z Play24 korzysta regularnie 4,3 mln użytkowników.
CZYTAJ TAKŻE: Do kogo przenosimy numery komórek? Jest wielki wygrany i wielki przegrany
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas